endelig! idag har jeg fått gjort MYE med bilen synes jeg. har fjernet ALT av strøm til alle lysene forran. for der var det mye farlig tjyvkoblinger og diverse unødvendig farlige ledninger. så fjernet alt og har lagt opp nye ledninger til alle lysene forran. så dette ble bra

nødblinken funket ikke. men det har jeg også fikset så nå funker den også. har også montert ny turteller med shiftlight. kansje litt harry men driter jeg i. synes det er tøft jeg

har også slipet bort de få rustflekkene på taket og spaklet det.
var jo litt rust i alle dørene. tok den værste idag. måtte sveises litt. så tok av dørtrekket og slipte bort rusten i hjørnet på døra og sveiset og tectylerte.
har også hatt ute hele instrumentet og gjort det rent for støv og byttet alle pærene. ble bedre lys nå

sett litt mere på dørene og funnet ut at det hjelper å få byttet dørboltene så blir det bra. har bestilt repkit men enda ikke fått det.
har også skiftet ALLE sikringene så jeg er sikker på at dem er ny og at alt funker.
siden forrige eier sa at det sto en 650 4 porter holley så trodde jeg på det. men der tok jeg feil. hadde ikke sett på forgasseren før idag. og da jeg tok av luftfiltere. joda. der står det en 4 porter quadrajet 700. ikke noe holley. hehe
fikk tatt en god titt under bilen. rustfri ramme og rustfri under. er kun dørene som er værst med rust. men kun 1 dør som var rustet hull i. men det er sveiset nå

det er et par rustflekker noen plasser. dette kommer jeg til å ta iløpet av vinteren

har også funnet regnr og sjekka. bilen var sist eugodkjent i 2007 og har ikke hatt skilt siden 2008. avreg i 2008. men forrige eier har vært på eukontroll og fikk kun mangel på nødblink siden den ikke funket. men den er iorden nå. så egentlig er den klar for eukontroll. men jeg skal gjøre den helt ferdig før jeg gidder å ta noen eukontroll

her er noen FERSKE bilder fra idag

ny turteller med shiftlight

forgasseren: quadrajet

litt uklart. men her står den trygt i min oppvarmede garasje

rusten nede i den værste døra. dette er den værste. men er ikke akkurat ille. har sett mye værre på andre biler før. (pappawolf, du vet jo ALT om rust. hehehe)

sveiset og tectylert i på døra

taket: her har det vært spaklet før. har slipet bort rusten og fått det spaklet

taket: har spaklet

litt front