Ghosterix skrev:
jepp.. satt just nå og leste i chrome
kom frem til at det som vises på den siden er jotun epoxymaling.
455PLN for 20 liter, som skal holde til ca 50kvm, altså ca 800,- NOK.
Men dette er jo da bare maling og blir jo ikke som et hardt belegg oppå gulvet, som er det jeg ønsker.
Grogei: hvordan ble det du la fra epoxygrossisten? det er vel ikke bare maling?
Nitro66: Ja, den har ghostflames. en anelse lysere lilla enn selve bilen. Men jeg er vel egentlig ikke noe kjempefan av flames. De blir nok borte når bilen skal lakkeres.
Blir nok en egen garasjetråd om bilen når den kommer inn i fjøsen.. etter hvert

.. Ble bare litt utålmodig så tenkte jeg kunne begynne med en tråd om fjøsen
Desverre jeg skjønner ikke hva du mener med bare maling, tenker du at det ikke er sand eller hva mener du ?
Du sparer deg mye forarbeid, vist du ikke griser til gulvet før du behandler det
liten link til mitt garasje gulv, sku liksom ikke sveise på det, men ser det var en hvit løyn, montert bukk og sveist litt på gulve uten problem. funker som bare det, (er faktisk kjempe fornøyd, men jeg kjører verken med kjetting eller driver noe stort industri verksted) og betong kvaliteten min er meget bra og stålglatta. men finnes bedre produkter, men dem er priset bra mye dyrere, tar du deg en sommerferie til utlande eller betaler litt for frakta, får du de beste produktene til 1/4 av prisen. kan jo også hende du kjenner en mailer eller et bygge firma, dem har som regel gode avtaler på kjente produkter.
viewtopic.php?f=21&t=16320&p=123272&hilit=epoxy#p123272