AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 05:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Dempere / impala
InnleggSkrevet: Tir 23. Okt 2012 01:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 12. Mai 2006 16:32
Innlegg: 128
Bosted: Ørsta
Jeg har 2" dropp spindler foran til min impala.
Jeg har bestillt 1" senkefjører foran og 2,5" fjører bak.
Så bilen blir senket 3" foran og 2,5" bak.

Jeg skal bestille nye dempere foran og bak til bilen.
Hvilken dempere hadde dere valgt til dette oppsettet?

Er det noe spesielt man må passe på med bestilling av demper når man senker så mye??
Tenker da på vandring på sylinderen i demper og slike ting?

_________________
Ride fast, Live well.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dempere / impala
InnleggSkrevet: Tir 23. Okt 2012 07:18 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Lør 25. Nov 2006 13:08
Innlegg: 1605
Bosted: Klepp/ Stavanger
Ta kontakt med de som leverer oppsettet!

_________________
Camaro -79
Tahoe -02 LPG

viewtopic.php?f=3&t=2996
http://www.cardomain.com/ride/2233875


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dempere / impala
InnleggSkrevet: Tir 23. Okt 2012 23:43 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Ons 02. Feb 2011 16:33
Innlegg: 669
Bosted: Ørje
Jeg har blitt forelska i hi-jackers bak, dempere du kan fylle opp med luft for å få bilen stivere og litt høyere. Veldig kurant hvis man stikke på tur med mye bagasje ;)

foran vil jeg tro orginale funker greit. jeg fikk beskjed på sarpsborg motor en gang da jeg kjøpte nye dempere til min 61 bel air, at jeg kunne kjøpe dempere fra 65 impala i stedet, for de var litt kortere hvis bilen min var veldig lav. jeg vet fikk ikke med meg hvilken årsmodell du hadde?

_________________
4 doors no waiting

- 61 Cheva Bel Air 4d stolpe


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dempere / impala
InnleggSkrevet: Ons 24. Okt 2012 02:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 12. Mai 2006 16:32
Innlegg: 128
Bosted: Ørsta
robinlintho skrev:
Jeg har blitt forelska i hi-jackers bak, dempere du kan fylle opp med luft for å få bilen stivere og litt høyere. Veldig kurant hvis man stikke på tur med mye bagasje ;)

foran vil jeg tro orginale funker greit. jeg fikk beskjed på sarpsborg motor en gang da jeg kjøpte nye dempere til min 61 bel air, at jeg kunne kjøpe dempere fra 65 impala i stedet, for de var litt kortere hvis bilen min var veldig lav. jeg vet fikk ikke med meg hvilken årsmodell du hadde?

1964 jeg har.
Jeg kan ringe sarpsborg motor og høre.
Jeg kjøpte fjærene på ebay, så har ingen dempere som "tilhører" fjørene.
Men regner med original dempere skal gå greit ja :)

_________________
Ride fast, Live well.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Dempere / impala
InnleggSkrevet: Ons 24. Okt 2012 20:24 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 16. Mar 2010 23:03
Innlegg: 148
Bosted: Halden
Dem har dempere i alle lengder på Ridetech.com.

Et hav å velge i på Summit også..


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support