robinlintho skrev:
Jeg har blitt forelska i hi-jackers bak, dempere du kan fylle opp med luft for å få bilen stivere og litt høyere. Veldig kurant hvis man stikke på tur med mye bagasje
foran vil jeg tro orginale funker greit. jeg fikk beskjed på sarpsborg motor en gang da jeg kjøpte nye dempere til min 61 bel air, at jeg kunne kjøpe dempere fra 65 impala i stedet, for de var litt kortere hvis bilen min var veldig lav. jeg vet fikk ikke med meg hvilken årsmodell du hadde?
1964 jeg har.
Jeg kan ringe sarpsborg motor og høre.
Jeg kjøpte fjærene på ebay, så har ingen dempere som "tilhører" fjørene.
Men regner med original dempere skal gå greit ja
