Hmm...det var det da,alt har med smak å behag å gjøre som man sier,hva man velger. Jeg har Ford Taurus som bruksbil,den har en 3.0 liter V6'er,helt ypperlig å bruke som helårsbil,godt varmeapparat på vinter'n. Disse bilene er både elsket å hatet,så her vil du antakelgivis møte folk som bare rister på hodet om de ser du kjører Taurus..hehe

. De er som andre biler,trenger TLC for å overleve,åsså er de ikke rustfrie desverre,men det finnes bra eksemplarer. Disse bilene får du for småpenger,men begynner å bli lite av de,iallefall til salgs. Et tips er at du bør gå for utgaven som kom i '92,den hadde bedre girkasse enn den utgaven jeg har,som er '90 modell. Det står endel slike som jeg har rundt omkring med havari på kassa fordi de har dratt tung henger,og disse kassene var noe skrøpelige. Åsså er den finere å se på denne utgaven fra '92 og fram til midten av 90-tallet,da enda en nyere utgave kom.Det var Ford jeg kjenner til som en grei bruksbil.
Spørs å stor bil du vil ha å da,om det er Caprice ifra Chevrolet eller Oldsmobile Cutlas Cruiser,disse to bilene finnes det en god del av om det er stv du ønsker

.