Pappa Wolf skrev:
Har været i Halden mere end en gang, har ikke set noe tøfft endda!
Jeg skal vere litt(ikke mye he he ) enig med deg pappa wolf, For et par år siden satt noen å prøvde å telle hvor mange cabber det gikk i byen, de kom til noe over 100 stk. Gudene må vite hvor mange HT. stw. stolper, pic up, etter den mengden bil er det lite å se i gatene,de står stuet bort her å der. Tror det er likt seg over alt. fleste som har biler er godt voksene folk med fam. så de er ikke ute å ragger rundt sån 3.00 om natta. På helgene ellers på normale tider dukker det opp biler over alt. Ta deg en tur til Halden en lørdag. kom på formiddagen, sett deg ved Fønix ta deg en kaffe, sett deg på utsiden å se på trafikken som passerer i løpet av en par timer så vil du nok få en annen opfatning.
