halvor skrev:
den var jo eugodkjent i fjor?
Vist du fortsatt står for at den bilen er godkjent på vanlig måte, og ikke kompisgodkjent, så er det et verksted jeg ALDRI ville vist bil hos igjen, og som ikke burde ha lov og ta EU-kontroll. Etter sist eu bytta du bensintank (pga rust vist jeg husker rett) og ene bensinrøret fordi det knakk for deg. Dagen etter vi bytta var jeg under bilen og måtte bytte det andre røret da det hadde slått lekk pga gravrust. Begge øverebærekuler er gående, begge drivakselmansjeta foran, alle 4 dempera mener jeg er gående, brekket virker det ikke som er no særlig funk i, jeg måtte sveise opp 5 av 8 karosserifester på ramma (greit nok, det syntes ikke før foringene ble tatt vekk, men syntes godt at fremere festene på karosseriet var rimlig borte). Bilen drar til sia når du bremser, forstilling er helt feiljustert, og er vel en del små ting til når noen får gått over bilen skikkelig. Jeg har tenkt og vise bilen som den står, bare for og se hvor mye det faktisk blir før jeg begynner gjøre no, men frykter lista blir lang nok til tross for at noen småfeil er fiksa sia sist alt. Jeg har da brukt bilen totalt i 3 1/2 månede sia vi bytta, og den har stått i 14 måneder. Angrer fortsatt litt på at jeg ikke bare kjørte den bilen rett til biltilsynet så dem kunne sett over den da, for så dårlig mener jeg den var. Men har ikke tenkt og krige no med deg, bytte er gjort for lengst, og kan takke meg sjøl for og ikke sjekka nøyere før vi bytta.
1979 Buick Century -
Solgt1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass -
Solgt1988 Chevrolet S-10 Blazer
http://www.usccj.no