da har jeg kommet hjem,så mye amcar der nede men det var så vanskelig å få tatt bilder,når de kom i mot meg i over 100 km/t men jeg fikk tatt bilder av en gammel ford falcon.men det er vel ikke så stort intresse sikkert.ellers så var det mye nye chevrolet der blant annet colorado,captiva osv men de var vist lisens produsert der med isuzu motor. men uanset i morgen så ankommer det mere deler til motoren,blant annet pakninger til fordeleren og termostatshuset,kromme skruer til diverse plasser i motoren,kromm termostatshus, og luftfilter.blir nok flere bestillinger etter hvert. ellers så leker jeg tanken med å kjøpe enda et nytt prosjekt

har sett på en 1974 chevrolet impala 4 dht. han som hadde bilen først satte i en 454 big block og brukte ganske mye penger på det.etter hvert så sendte han bilen til polen til rustsveising og lakkering samtlig opptrekking av interiør.polakkene kom til leksvika og hentet bilen og den kom hjem igjen og så helt dønn strøken ut.Helt til at det gikk et halvt år da begynte lakken å sprekke og rusten kom fram igjen,eieren av bilen ble så irritert at han solgte bilen igjen ganske billig og de som kjøpte bilen,kjøpte den egentlig bare for å plukke deler interiøret ble kjempe bra,men de plukket ut bare motoren og satte i en 350 som senere ble byttet til en 327.som ble borret og fikk et nytt innsug og gasser og diverse pynt.bilen ble igjen til salgs og da var det en i leksvika igjen som kjøpte den og hadde den et årstid og nå er den tilsalgs igjen

mye fram og tilbake men. bilen virket ganske grei men det som er mest usikkert er hva som gjemmer seg bak lakken,jeg så at dørene var bra og bagasjegulvet og taket var greit.eneste som var dårlig var skjermene på bilen.og det som var så spessielt med denne bilen var at de fjernet dørhåndtakene i polen,så at man brukte en fjernkontroll for å åpne dørene.men mottakeren og fjernkontrollen var borte,men de har det på us.autoparts. her er noen bilder