Etter en hektisk helg er bilen hektet sammen og klar for og hjulkjøres fra Jessheim til Elverum.

Hadde satt meg som mål at jeg skulle dra seinest klokken 7 på kvelden, disse bildene er fra ca 22.00 søndags kveld. Skulle det liksom bare være finishen igjen.

Før jeg reiv den ned igjen måtte jeg jo prøve og se om lyteringa passa fortsatt og hvordan det blei

Løpet av hele uka møtte jeg ikke annet enn motgang..........

Sån så den ut sist gang jeg så bilen selv etter en uhorvelig lang uke :/ Mandag til og med Torsdag fra 16:00 til 23:00, 01:30, 01:00 og 02:00............
Nå må jeg bare som alle andre vente i spenning og se hvordan det blir. For jeg har byttet jobb og bilen står igjen på gamlejobben for lakkering og sette inn frontrute igjen

Prata litt med lakkerer`n i dag tidlig og da var den vist ikke lenger enn fått fyller på selve bilen. Så skal bli gøy og se når jeg kan komme og hente den igjen, men på en annen måte, fryktlig godt og bare kunne slappe av og slippe tenke på den litt.

Blei nye felger og dekk til den på ekebergmarkedet i helgen også gitt, en del job som må til for og få felgene pene, og gummien holder nok ikke mer en i sommer, men var så billig så hadde ikke rå til og si nei. Så da blir det 18" på den, ville jo helst egentlig bare ha 17", men til prisen på alt så er det greit

1979 Buick Century -
Solgt1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass -
Solgt1988 Chevrolet S-10 Blazer
http://www.usccj.no