Fant ut at jeg skulle begynne å legge ut en presentasjon av bilen/småprosjektet mitt nå, er vel på tide etter å ha hatt den i 6 år.
Kjøpte denne f-100n av en fra narvik, kjørte helt hjem uten problemer, 100mil ca. Dagen etter jeg kom hjem så gikk motorn til pices :/ Bytta de dela som var ødelagt å håpa på det beste, men samma feil igjen etter noen timer.
fant ut at jeg skulle bytte alt untatt blokka, gikk over til alutopper og innsug, crane cams vippearmer, msd tenning å div. det holdt akkurat en halv dag å alt gikk til helvette.
etter 2 års venting fant jeg ut at nå får det koste hva det vil men jeg skal få igang motorn, sendte den derfor over til Fannrem motorverksted. De klarte det etter mye om å men, å at vi gikk over til rollercam i stede.
nå er motorn gått ca 4 tanker etter overhaling å funker som fjell. Kjempe fornøyd med service og jobben de utførte. fikk den benka til 375hk og 407ft pound litt happy med det.
gjenstår bare lakking av bilen nå, spesielt baksjerma som er bredda å gjort litt dårlig sparklings jobb på.