JEG vet MASSE om den

.Har eid bilen 2 ganger..det var den andre amerikanske bilen min..kjøpte den på Ørnes i Nordland i 84,og da var den rød med sort tak og 283 med 350 automat..rusten og fin,men kjørbar.Byttet den bort i en 75 Chevelle etter noen uker,og en kompis begynte å restaurere den..han kjøpte vanvittig mye nytt til den..på denne tiden var det endel nytt å få tak i i Sverige,så derfra kom det ei NOS passasjerdør og hjulkapsler og flere ting.
Han begynte å sveise rust,men han var flink til å klippe til plater og forme dem..men ikke fullt så flink å sveise...så etter noen år gav han opp...og jeg kjøpte den igjenn.
Jeg sveisa litt av det som var forma til(bagasjerom og førerdør),og bytta den mot en 77 Chevy van...han som da kjøpte den,sveisa på noen dritdårlige repro bakskjermer..det ble aldri bra...så han gav opp han og..
Senere ble den solgt eller bytta bort,og en trønder som jeg ikke husker navnet på,kjøpte den...og den sto da lagra ute på et industriområde her lenge...med alle delen inne i bilen
NOS hjulkapsler lå slengt rundt bilen,etter at ungene hadde funnet den..
Mener den forsvant sørover rundt 90..
Den er sammensatt i Antwerpen den bilen,og kom til Norge i 66..har hatt sekser og automat fra ny.