AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 08:29

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 21:52 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Man 11. Okt 2010 00:01
Innlegg: 110
Bosted: Bamble
noen som har noen formening om disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33186487
er det bare noe "billig drit"eller er det noe og satse på?

_________________
1979 Chevrolet Caprice coupe
2006 Formula Offroad

Jens Erik Klausen
Tlf: 40013703


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 22:11 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 02. Des 2009 21:12
Innlegg: 137
Bosted: Båstad
klausen skrev:
noen som har noen formening om disse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=33186487
er det bare noe "billig drit"eller er det noe og satse på?

Rikti nok noen år sia nå men jeg kjøpte noen så å si dønn like fra American Racing på Wokas i Oslo , døm kosta det samme som dissa :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 22:17 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 21. Feb 2011 14:05
Innlegg: 183
Bosted: Stokkøya og Trondheim
Hvis bildene er riktige er the Aero felger, skal være helt greie de: http://www.aeroracewheels.com/

Det jeg stusser litt på er at i annonsen står det at felgene er brukt :shock:

_________________
Så lenge det står FORD i grillen er jeg ikke så nøye på hvilken bil jeg har
Right now: `65 Mustang HT, 289 Twin Turbo 4spd MT - '01 F-250, 6,8 V10 - `71 17m Turnier RS 2,8 - `93 Taurus GL 3,8


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 22:50 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Man 11. Okt 2010 00:01
Innlegg: 110
Bosted: Bamble
trbo0le skrev:
løp og kjøp. man får vel hva man betaler for, men kan jo være det er en lidenskapelig hobby til en lite grisk person. :P
hvor i danmark er det den adressen han har oppgitt befinner seg? (følte ikke helt for noe detektiv arbeid nå)


her: http://maps.google.no/maps?hl=no&rlz=1T ... CCEQ8gEwAA

_________________
1979 Chevrolet Caprice coupe
2006 Formula Offroad

Jens Erik Klausen
Tlf: 40013703


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 22:52 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Man 11. Okt 2010 00:01
Innlegg: 110
Bosted: Bamble
Valvmustang skrev:
Hvis bildene er riktige er the Aero felger, skal være helt greie de: http://www.aeroracewheels.com/

Det jeg stusser litt på er at i annonsen står det at felgene er brukt :shock:

ser jo ut til at de har mye på lager så da er det sikkert ikke brukt, tenkte evt og reise ned og hente de selv og bare ta det som en tur:)

så jo veldig ut som det var skikkelige Aero da, så da er det kansje verdt og prøve:)

_________________
1979 Chevrolet Caprice coupe
2006 Formula Offroad

Jens Erik Klausen
Tlf: 40013703


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 08:43 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Dækimporten er et av de firmaer, jeg leverte mye til, da jeg kjørte lastebil i danmark, gjennomgangen av dekk å felger var stor dengang!
(Ikke unormalt å levere en full henger 1 gang i uken!)
Hvordan det er i dag, vet jeg ikke, men så vidt jeg husker, hadde de få reklamasjoner, og greie priser.

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: felger fra danmark?
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 09:47 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tir 08. Jan 2008 12:17
Innlegg: 975
Bosted: Selbu
Ser 7x15 koster 55 dollar og 10x15 67 dollar på Summit, ville tatt en tlf til Ponyparts og snakka med Richard. Mycke bra priser på Summit stasj :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 7 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support