AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 14:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 02. Mar 2012 12:07 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 04. Mar 2008 20:50
Innlegg: 243
Helt enig med "Joppe" og "ProTouring" !


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 02. Mar 2012 12:10 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 04. Mar 2008 20:50
Innlegg: 243
dodge1969 skrev:
kan ikke eieren av camaroen like dette så burde vedkommende eier sette vekk bilen sin slik at ingen får tilgang til å kunne beskue den og ta bilder ...


Vel når bilen står på et tolllager så skal vel strengt talt ikke bilder derfra havne på nett......
Og heller skal vel ikke folk få tilgang til å beskue den og ta bilder....


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 02. Mar 2012 12:15 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
kan ikke helt fårstå hva dette er å grine over.moro å se noe nytt som sagt.kan ikke helt skjønne hva som skal være så hemmelig omkring denne camaroen?helt vanelig camaro spør dere meg.ikke verdens undergang at noen bilder blir delt med resten av amcarfolket,hehe :mrgreen:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 02. Mar 2012 13:15 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Nå er jeg ikke inne i reglerne for ophavsrett av bilder!
men jeg mener, hvis eieren av bilen ikke vil ha bilderne på nettet, så skal det respekteres
Det er ganske enkelt folkeskik!
Jeg har fjernet bilderne fra forummet, så kan vi jo håpe på, at eieren av bilen vil legge ut bilder selv!
Gjerne i forbinnelse med en prosjektråd!!

Moderator

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 04. Mar 2012 13:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 12. Jul 2009 23:22
Innlegg: 953
Bosted: Oslo
Slutt å krangle nå. Skjønner ikke hva som er farlig med at noen legger ut et bilde av bilen til folk.
Så lenge man ikke legger ut info som ikke alle burde vite om, så ser ikke jeg problemet.


Så denna for 2-3 uker siden. Kult å se folk bruke amerikanske trucks som arbeidsbil.
Han hadde henta paller hos han vi leier lagerplass av på jobb.

Bilde

_________________
1980 Chevrolet C10 viewtopic.php?f=3&t=13130
1988 Volvo 245gl.
x1992 Volvo 245tic


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 24. Mar 2012 09:56 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 12. Sep 2009 11:19
Innlegg: 2935
Bosted: Stavanger
Adel sin mustang i Tyrkia.

Faktisk ganske mange Amcarer hær nede. fint klima så ruster jo ikke.
Som et lite tips til dere som trenger lakk. knall flott lakkering på merkeverksted med standox kommer på ca 3500kr for en Audi. ca 500kr mere på en Amcar grunnet shit metall struktur on old amcars :)

Vedlegg:
phpT5uYHlAM.jpg
phpT5uYHlAM.jpg [ 97.17 KiB | Vist 5972 ganger ]

_________________
1965/2004 Mustang mach1
1970 Plymouth GTX 440 6 Pack
1970 plymouth GTX 440
1982 Opel manta 2.0i 16v
2013 citroen berlingo
2008 peugeot 408 Gass/bensin
VW sharan 2003 1.8 Turbo. 190 hk. 300Nm Brukt bilen fra helvete.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 24. Mar 2012 17:09 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 04. Mai 2009 07:20
Innlegg: 304
Bosted: Porsgrunn
Letmolie skrev:
Når den '60 Plymouthen sto der bildet er tatt kikket jeg litt på den. Den eies av ei dame i Oslo som har hatt den veldig lenge. Ettermontert smallblock motor, troligvis en sekserbil originalt.
Den trenger litt pleie men er utrolig hel og fin i karosseriet.
Legger ved et noe eldre bilde også :)


Jeg hadde denne på 70 tallet, med originallakk (grønn)
De ND skiltene var det jeg som fikk hos sakkyndige..
Bilder finns her : http://cadillac.abcblogg.no/
Tommy

_________________
1966 Buick Electra 225 Convertible
1971 Chevrolet C10 fleetside 350/350/12
2000 Ford "Big Foot" Power Stroke V8 RV
1997 Tahoe
http://cadillac.abcblogg.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 21:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 29. Des 2010 16:11
Innlegg: 243
Bosted: Hønefoss
Ja, noen som har lyst til å redde denne Mercury'en (tror det er det det er) fra døden back sushi-butikken i Hønefoss?

Står der og råtner like mye hver gang jeg handler sushi.

Bilde

_________________
1979 Oldsmobile Cutlass Cruiser med 350 Oldsmobile motor.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 29. Mar 2012 22:19 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 11:35
Innlegg: 888
Bosted: Sandnessjøen
Huff, den der må berges før det er for sent!

_________________
68 Ford Mustang HT 390FE/C6/9"Detroit+++ viewtopic.php?f=3&t=14706
88 Ford F-250
Xèr-96 Blazer-98 Mustang-95 Astro AWD-94 Suburban-86 Camaro Z28-80 Mirada-79 Catalina-64 Pontiac Lemans-82 Regal-64 Fairlane


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 08:52 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
Har tenkt mye på den, men gikk hellere for rod, men jeg kan da prøve å kontakte eieren, og høre om han er intressert i å selge!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 09:52 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Ons 12. Nov 2008 22:42
Innlegg: 10
den står ikke å råttner den står å venter på at nye eier får tid til å plukken opp,,,, blei solgt i høst den,,, så sorry gutta :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 10:11 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
byttemann skrev:
den står ikke å råttner den står å venter på at nye eier får tid til å plukken opp,,,, blei solgt i høst den,,, så sorry gutta :)


Ikke noe problem, bare flott at den har fått ny eier.
kan jo håpe på at han lager prosjekttråd herinne! hehe

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 14:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 29. Des 2010 16:11
Innlegg: 243
Bosted: Hønefoss
byttemann skrev:
den står ikke å råttner den står å v.enter på at nye eier får tid til å plukken opp,,,, blei solgt i høst den,,, så sorry gutta :)


Men det er jo gode nyheter! Og min baktanke med å legge den ut her var at noen nettopp skulle reagere :)

_________________
1979 Oldsmobile Cutlass Cruiser med 350 Oldsmobile motor.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 19:24 
Avlogget
Site Boss
Site Boss
Brukerens avatar

Registrert: Tor 26. Jan 2006 01:10
Innlegg: 818
Bosted: Hokksund
Insubordination skrev:
Bilde


Dette må da være samme bilen, slik den så ut i mai 94.
Bilde

_________________
Morten R. N.

88 Ford Mustang GT Convertible
79 Ford Mustang Ghia 5.0 Notchback, prosjekt

www.morten.com - - - www.fox-body.com


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Fre 30. Mar 2012 20:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Ons 29. Des 2010 16:11
Innlegg: 243
Bosted: Hønefoss
Jaggu! Det må jo være samme bil. Cool.

_________________
1979 Oldsmobile Cutlass Cruiser med 350 Oldsmobile motor.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support