Nitro66 skrev:
The Cowboy skrev:
Her går det i tax-free bursdagsgave! Dog alene, da folk og fe er andre steder i kveld (bra jeg bare blir 29.. Litt kjedelig om det var 30.. hehe)
Men er nok ikke mye amcars.. blir bare deppa av det nå, da min ikke er eu godkjent, skadet grunnet udugelige folk, og ikke minst, det er vinter ennå! (bra jeg har en tahoe å leke litt med i mellomtiden!)
Alternativet er mye verre, Cowboy. Jeg merer å IKKE bli 30, hehe
Grattis med dagen.

Husker da jeg var 20; Så på 30 som gammelt. Da jeg var 30, så jeg på 40 som bare litt gamlere. Når jeg var 40 virka ikke 50 gammelt i det hele tatt. Nå er jeg snart 46, og syns 60 virker gammelt. Snodige greier det der.
Mente det ikke slik.. Jeg mente jeg er glad jeg ikke satt alene på min 30 års dag.. hehe

Selvsagt er det kjipere å stoppe på 29.. Det sa min far da han ble spurt av en av sine klassekammerater da han ble 60 (han gikk på BI fra han var 59 til han var 60).. Dog hans svar var jo 59 og ikke 29.. hehe

Men takker og bukker..
Og jeg ser ikke på 30 som gammelt.. Det er noe jeg gleder meg til, hatt 30 år meg gøy og morro, så de neste 30 blir mer "voksen" opplegg.. så kommer de neste 30 med slappe av og kose meg.. hehe