AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 11. Jun 2026 20:09

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Tir 14. Feb 2012 22:00 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

kjøpte ett sånn flatreim sett til motoren min nå, men følger seff ikke med til hjul til servopumpa og hjulet på veiva er i tillegg beregnet for en reim......

faen kan ikke skjønne at servohjulet osv ikke fulgte med, faenskapet å no mer skrammel kostet meg hele lønnen min., fortivelet [-o< gjør detta billigst mulig å selger hele settet igjen:-P

Har ny dynamo med vanlig flatreimhjul, tror pappa har noen flatreimhjul til vanpumper liggende (dem er vel like til BB hakke fått studert detta ennå...)

har også endel servopumper til SB men mangler braketten til bigblocken (går sikkert ann å smi til no greier, men tenkte å gjørra detta enkelt, en slik gammal brakett kan da ikke koste såå mye?) noen som kan sjekke garasjen sin for no slikt?? =D>

også tenkte jeg å få tak i ett reimhjul til veiva med to spor som er beregnet for flatreim.. tror det reimhjulet i seg selv er likt på SB og BB??? skulle bare hatt en bekreftelse på det i og med at jeg har skrevet i "ønskes kjøpt" annonsen, at jeg tror det er likt på small blocken... :) Motoren min er en 502BB med lang vannpumpe

så vis noen får sjekket garasjen sin for reimhjul/brakett blir jeg veldig glad!! brakettene er lette å se forskjell på. mener SB braketten sitter festet ut mot siden av topplokket, mens bigblock braketten er festet i vannpumpa, sånn i tilfelle man ikke skulle huske helt hva detta var fra :shock: :)

Topp
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 15 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet