Chevy87 skrev:
Det er tenningsbrytern som sitter på rattstammen i forbindelse med tenningslåsen du mener da ? , den har jeg i såfall byttet men hjalp ingenting

Da har jeg kun een ting tilbake, dårlig forbinnelse i selve sikringsboksen!
Hadde det på Capricen, og måtte noen timer med feilsøking til, før jeg opdaget at en tykk ledning, var nesten kappet over, av en strømtyv, og at montøren, i sin iver etter å få dette opplegget til å funke, hadde ødelagt gjengene på bolten, til mulitkontakten!
etter bytte av bolt og mutter, og en god gang kontakt rens, funket det igen!!
er ikke annet for, end at du må igang, med multimetret, og måle hver enkelt kreds, for kontinuitet, og motstand.
Start fra batteriet og mål dig inn til sikringsboksen, på alle strømførende kabler.
Fra sikringsboksen måler du til tenningsbryteren, og mål både med, og uten nøkkel, mål også med nøkkelen i forskjellige posisjoner.
følge alle kabler med øynene, se etter mørke områder, som kan tyde på at kobberet i ledningen er brendt over.
Kjøp en sikringstester, og test alle sikringerne, for en sikkerhets skyld, (har selv stått og kløet mig i nakken over ikke fungerende artikler, for deretter å bytte en glimrende utseende sikring, og opdaget at den faktisk var defekt!)
Ret uten for huset står det en bil, hvor jeg fjernet hele ledningsnettet, på grunn av brannfare! Noen hadde skruet bilen sammen, og den eneste beskyttelsen mot skarpe kanter på torpedoveggen, var to surringer med svart elektrikerteip. er innkjøpt nyt ledningsnett, og nye pakninger.
Det jeg mener å si er, at du bør starte fra enden av, å systematisk gå frem, så du kan sjekke hver enkelt kreds, og eliminere den som værende defekt! (husk å merke den, når den er sjekket, så vet du hvor langt du er kommet!)