AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 19:12

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 19:50 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Ja, det er utrolig moro aa ha adgang til saant i naerheten. Det sies jo det er sunt aa komme seg ut av huset og gaa tur i Naturen!

Paa den motsatt side er det kjempe-trist aa finne disse bilene men ikke ha raad til aa ta seg av dem som egner seg. En del av eierne er ikke interessert i salg, eller gidder rett og slett ikke brys med dem som ligger for langt inn i skauen.

Disse bildene er fra en nydelig dag paa et sted som ligger knapt 40min unna. Ingenting er til salgs. Det er jo sinnsykt. :rister-paa-hodet: Jeg skjoenner meg ikke paa eieren altsaa:
Bilde Bilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 19:55 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Derimot er det andre steder hvor alt er til salgs: :D

BildeBilde
BildeBilde
[/img]

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 20:02 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
67SATisfaction skrev:
Derimot er det andre steder hvor alt er til salgs: :D

BildeBilde
BildeBilde
[/img]


8) fine naturbilder, ikke te salgs :?: :shock: :roll: tullingan må jo være glad for å kvitt vrakene spør du meg

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 20:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Her og er alt til salgs - ca. en time nordfra meg og stappa fullt med Mopars:

BildeBilde
Begge disse har factory soltak, og begge er 318-biler:
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 20:46 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
67SATisfaction skrev:
Her og er alt til salgs - ca. en time nordfra meg og stappa fullt med Mopars:

BildeBilde
Begge disse har factory soltak, og begge er 318-biler:
BildeBilde
BildeBilde
BildeBilde



:) er det mulig å restaurere noen av di da :?: hvor mye ligger prisen på sånn cirka

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 01. Aug 2007 23:30 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
Spennede om du hadde noen ca priser...

PÅ den røde cabbe nederst der for eksempel...

Sikkert MASSE rust på disse.. men om en er karosserimaker.. ja da løser ting seg... :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 03. Aug 2007 01:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Hmm..

Gode spoersmaal gutter. Jeg vet ifjor ville han ha US$2,500 for den '73 RoadRunner'n med soltak (ingen motor/kasse, og HELE interioeret er borte). Den 340Wedge'n ble kjoept. Jeg kan spoerre hvor mye han fikk. Jeg kan si det saann at han e'kke billig, veldig Mopar entusiast og vet hva han kan faa folk til aa betale.

Denne '68 Charger'n mangla hele front 'clip'en, ingen drivetrain og uten interioer. Solgte for $2,000 tre aar siden:
Bilde

Bead-lock -
Den '68 Coronet cabrioleten er kanskje ikke saa umulig for en som deg aa restaurere. Men, jeg tror neppe jeg ville anbefale noen andre aa proeve seg, LOL.

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 03. Aug 2007 07:22 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 01. Jan 2007 18:39
Innlegg: 2502
Bosted: E-18 , Bamble, Telemark
Hehe...

men det er vel ikke gull alt som glitrer der... men en tenker liksom at slike cabber IKKE finnes i skogen på en hugger... :wink:

Men det finnes vel MANGE slike "glemte" biler på bortgjemte gamle huggere... :wink:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 03. Aug 2007 23:15 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) har du sett noe 70- 72 firebird eller transam som er parkert , fra dine mange tur opplevelser, send gjærne flere bilder fra dine turer i naturen 8)

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 05. Aug 2007 15:00 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Mins dessverre ikke aa ha sett mange 70-72 Fireb/Trans-Am nei, men naa maa jeg tilstaa at jeg var ikke paa jakt etter de heller. Har liksom trent oeya til aa se Mopars... men skal skjerpe meg i fremtiden, hehe.

Jeg abonnerte paa Hemmings Muscle Machines at par aar sia, og har begynt aa 'utdanne' meg paa andre merker. Dette AmCar forumet er fint for det og - alle merker og aargang er godt representert, og nesten alle gleder over andres biler - det er hyggelig.

Men, naa snakker jeg for mye - tilbake til skogsvrak bildene!! Her er noen fra et litt merkelig sted ikke langt fra meg.

Herlig kamping buss (eller hva-de-naa kalles). Fikk ikke sett inni:
Bilde

Aner ikke hva alt dette er, men gammelt er det!
BildeBilde

Gammel Mack truck - legg merke at radiatorn ligger bak motor'n. Kjoele-lufta slippes ut paa sidene. Kjetting-drevet.
Bilde

Ble fortalt at denne Dodge'n er i kjoerbar stand og taes rundt paa vrak-gaarden ennaa. Litt herlig form paa den.
BildeBilde
Ford cabb og Cadillac sykebil:
BildeBilde
Ennaa en diger kjetting-drevet Mack truck:
Bilde
Kikk hva som ligger slengt oppi denne vare-bilen .... er der noen some trenger hjul-kapsler???
Bilde Bilde Bilde

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 05. Aug 2007 15:37 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Aug 2007 23:33
Innlegg: 91
Bosted: Sandnessjøen
Dæ hadde vørre som å få kommen te himmeln vess mainn ha fått gådd rundt på ein sånn plass å plukket dæ mainn ha vellæ :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Søn 05. Aug 2007 23:22 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
ja dette må være himmelriket :!: er svært misunnelig!! Den Dodgen hadde en nydelig patina :) likte den godt.
syntes jeg skimter en 65`dodge stw ved siden av den 66`Dart`n. har du noen bilder av den?


Vedlegg:
f17ec737.jpg
f17ec737.jpg [ 50.64 KiB | Vist 6630 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 06. Aug 2007 19:51 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 29. Apr 2007 01:41
Innlegg: 147
Bosted: Albany, New York & Særsjborr
Ja, det hadde jeg faktiskt - her ska'ru se:

Bilde

Pluss en Coronet som laa bak Dart'en:
BildeBilde

Han Gaute kunne nok ha bruk for hjulbuene paa 66 Dart'en.. hvis de er noe under lista saa.
- Erlend

_________________
Altfor mye lyst. Altfor lite penger. Men biler nok.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 06. Aug 2007 20:54 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Nov 2006 20:37
Innlegg: 3915
Bosted: Nordmøre
:) :shock: steike , den Dodge'n va tøff, en herlig front , denna kunne e ha tenkt meg :wasted: 8)
takker og bukker for herlige bilder, =D> er inne å sjekker hver dag om du har kommet med nye bilder :DD

_________________
---------------------------------------------------
Restaurer Chevrolet Imperial Landau Convertible 1929
Bygger Pontiac Firebird 1972 ls3 L99 6L80E IFS/IRS
Gmc ext 1500 6,5 diesel pickup 1994 4L80E Bruksbil
Chevrolet starcraft G301991 mod 4L80E


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Man 06. Aug 2007 21:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
takker for bilde, er ikke så ofte å se disse som stasjonsvogn!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 173 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support