AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 21:32

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Ons 14. Des 2011 23:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
å så nå at du hadde sett etter den... trodde du hadde sett den da den har stått ute ved gamle rivefabrikken i eidsvoll i noen år.. før det stod den i oppkjøringa til minneåsen fra minnesund sia i hvertfall 10 år.

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Ons 14. Des 2011 23:50 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
har vel ikke sett så mye etter den.Men hørte den sto på minnesund. Og da så jeg etter den engang.. Men har tenkt mye på den.Bilder er det dårlig av.Men kan sjekke opp litt.. Var ikke gamle gutten da.. Fikk vel ikke en vegg over seg.Men det var vel noen ruter som gikk..Bilen sto helt ved husveggen mener jeg å huske...

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tor 15. Des 2011 00:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
elcamino skrev:
har vel ikke sett så mye etter den.Men hørte den sto på minnesund. Og da så jeg etter den engang.. Men har tenkt mye på den.Bilder er det dårlig av.Men kan sjekke opp litt.. Var ikke gamle gutten da.. Fikk vel ikke en vegg over seg.Men det var vel noen ruter som gikk..Bilen sto helt ved husveggen mener jeg å huske...


mye bulker på ene siden ihertfall :wink:

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tor 15. Des 2011 21:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
1942 skrev:
Du som eier denna ja.. så den sto på industri feltet på Eidsvoll... Må jo være den :)

Helvetts breie loffer bak på den?

Lykke til med prosjektet, blir nok grymt!


Hvis de er 335 brede så har jeg montert de..Den ble kjørt med det på vinterføre til dombås engang :lol:

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tor 15. Des 2011 21:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
elcamino skrev:
1942 skrev:
Du som eier denna ja.. så den sto på industri feltet på Eidsvoll... Må jo være den :)

Helvetts breie loffer bak på den?

Lykke til med prosjektet, blir nok grymt!


Hvis de er 335 brede så har jeg montert de..Den ble kjørt med det på vinterføre til dombås engang :lol:


stemmer nok bra det :wink: bilder kommer av kanal bytte i morra :)

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tor 15. Des 2011 22:15 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 18. Aug 2007 19:09
Innlegg: 819
Bosted: jessheim
elcamino skrev:
1942 skrev:
Du som eier denna ja.. så den sto på industri feltet på Eidsvoll... Må jo være den :)

Helvetts breie loffer bak på den?

Lykke til med prosjektet, blir nok grymt!


Hvis de er 335 brede så har jeg montert de..Den ble kjørt med det på vinterføre til dombås engang :lol:


Var groooove ja :lol:

_________________
1942 Chevrolet 1/2. viewtopic.php?f=3&t=2696
1963 Chevrolet C10 viewtopic.php?f=3&t=13652
1969 Camaro Z28. viewtopic.php?f=3&t=24714


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 20:37 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
litt flere bilder av marken :roll: men sjåfør siden begynner å bli hel ved igjen :mrgreen:


Vedlegg:
van 011.JPG
van 011.JPG [ 48.83 KiB | Vist 5149 ganger ]
van 013.JPG
van 013.JPG [ 54.47 KiB | Vist 5149 ganger ]
van 014.JPG
van 014.JPG [ 48.83 KiB | Vist 5149 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 20:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
Hvis de er 335 brede så har jeg montert de..Den ble kjørt med det på vinterføre til dombås engang :lol:[/quote]


er ikke du som har sveisa rust ved bladfjer feste i framkant åsså??

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 22:31 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Tor 02. Feb 2006 19:12
Innlegg: 1303
Bosted: Brumunddal
Nei..Hehe :lol: Kun lagt på dekk jeg :D

_________________
Lazy rides brumunddal


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Tir 20. Des 2011 22:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
oki.. vært en litt lettvin fort gjort jobb der før.. men veit åssen det er hvis en bare må ut å kjøre...

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 23. Des 2011 21:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
litt bedre enn før??


Vedlegg:
001.JPG
001.JPG [ 55.15 KiB | Vist 5048 ganger ]
002.JPG
002.JPG [ 61.78 KiB | Vist 5048 ganger ]
006.JPG
006.JPG [ 57.08 KiB | Vist 5048 ganger ]
007.JPG
007.JPG [ 46.98 KiB | Vist 5048 ganger ]
008.JPG
008.JPG [ 46.64 KiB | Vist 5048 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 23. Des 2011 21:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
ferdig med sjåfør siden nå.. :mrgreen: bare passasjer siden igjen.. :roll: blir vel ferdig der en gang å.. [-o<


Vedlegg:
005.JPG
005.JPG [ 61.71 KiB | Vist 5047 ganger ]
003.JPG
003.JPG [ 44.64 KiB | Vist 5047 ganger ]
004.JPG
004.JPG [ 45.87 KiB | Vist 5047 ganger ]
010.JPG
010.JPG [ 63.81 KiB | Vist 5047 ganger ]

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Fre 23. Des 2011 22:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 09. Sep 2007 11:35
Innlegg: 888
Bosted: Sandnessjøen
Flott fremdrift!!
Bare å beundre pågangsmotet!

_________________
68 Ford Mustang HT 390FE/C6/9"Detroit+++ viewtopic.php?f=3&t=14706
88 Ford F-250
Xèr-96 Blazer-98 Mustang-95 Astro AWD-94 Suburban-86 Camaro Z28-80 Mirada-79 Catalina-64 Pontiac Lemans-82 Regal-64 Fairlane


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Lør 24. Des 2011 02:11 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
sigheri skrev:
Flott fremdrift!!
Bare å beundre pågangsmotet!



er som han kompisen som jeg står å sveiser hos sa når han stod under bilen å titta når den blei løfta opp: Når du er ferdig med å sveise denna så kan du sveise rust!! så han mente vel det var en del.. :lol: men hva gjør vel ikke vi amcar frelste for å få de gamle slitera ut på veien igjen?? :wink: bare å sveise videre det så blir det nok bil :mrgreen: håper på å ha eu ok å skilt til 1 april.. [-o<

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: 66 chevy sportsvan delux
InnleggSkrevet: Man 26. Des 2011 21:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 19. Feb 2010 18:52
Innlegg: 318
Bosted: eidsvoll
idag stod verkstedet uten strøm #-o får håpe den er tilbake i morra så det går ann å få gjort litt [-o<

_________________
bedre seint enn aldri...

78 chevrolet camaro
66 chevrolet sportvan delux


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 60 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support