Hotrodder skrev:
Skjønner fortsatt ikke poenget med å mase seg til plass for en Honda på et Amcar forum. Hva oppnår man med det? Understreker at det ikke er snakk om å utestenge personer, men biler fra forumet.
Å stille tekniske spørsmål om "en off topic bil" er jo ikke noe problem, men jeg kan ikke tro interessen for en japansk-konstruert bil med forhjulstrekk/tverrstil motor er veldig stor på et Amcar forum?
Det finnes flere Honda forumer, både i Norge og i USA, hvor de bilene hører hjemme, og hvor kunnskapen om de garantert er mye større enn her på forumet.
Jeg frekventerer flere "ikke-hotrod" og "ikke-amcar forumer" i forbindelse med byggingen av Roadsteren.
-Cobra kit car forumer i England har masse peiling på Jaguar bakakselen.
-3. gen Camaro forumer har masse peiling på T56 gearkassen.
-Forumer for sistegenerasjon full size Impala har masse peiling på L05 utgaven av Chevy small block motoren, trimmeing med Vortec topper.
-osv osv.
Men jeg kunne da aldri tenkte meg å legge ut prosjekt tråd med hot rodden hos de. Det ville vært frekt. Den hører ikke til der, de er ikke interessert i hot rods, så hva ville vært poenget???
Mase meg til en plass på forumet??dessuten så er ikke detta en Japansk konstruert bil med forhjulstrekk og tverrstilt motor.
Har aldri ment at det skal være egen plass til slike biler,men det må da for pokker gå ann å stille et spørsmål her inne,når bilen faktisk er amerikansk?Så nevner du Honda forum i Norge?de fleste har ikke hørt om denna en gang.
Men det er jo greit det.må bare være veldig forsiktig heretter før en spør om noe her inne,bør sjekke grundig om bilen er Amerikansk,eller ikke.er man uheldig å spør om en bil som noen mener ikke er Amerikansk,så har man plutselig dårlig oppførsel,og frekk i tillegg??