Har funnet et koblingskjema på nettet som en vennlig sjel hadde lagt ut. Problemet er at han har brukt en viskermotor med 4 koblinger pluss jord. Min universal viskermotor har kun 3 pluss jord.
Tegning av min viskermotor (det fulgte ikke med bryter. Jeg har bare gjengitt tegningen slik den er i bruksanvisngen).

Skjema jeg fant på nettet for kobling av viskermotor med 4 kontakter pluss jord mot GM visker-bryter:

Jeg har prøvd å oversette den engelske teksten som hører til koblingsskjemaet, og den er slik:
Fra bryteren på rattstammen går det 3 ledninger:
Når bryteren er i ”off” posisjon er det ingen strøm i noen av ledningene.
Når bryteren er i ”low” posisjon, er det strøm i lilla og grå ledning.
Når bryteren er i ”fast” posisjon er det strøm kun i den sorte ledningen.
Løsningen er å bruke to releer (coil relays?):
-Når bryteren står i ”off” posisjon er ingen av releene på og ”park” ledningen på viskermotoren er forbundet med ledningen til ”fast”. Dermed vil viskerne gå til korrekt hvilestilling.
-Når bryteren står i ”low” posisjon går begge releene på:
Det høyre releet flytter sin midtre kontakt vekk fra ”park” ledningen og over til +V (batteri). Det venstre releet som også får strøm, flytter sin senter kontakt og skaper kontakt mellom +V og viskermotorens ”low” kontakt.
-Når bryteren flyttes til “high”, kuttes det venstre releet ut, og +V fra det høyre releet går til viskermotorens ”high” kontakt.
Som sagt er problemet mitt at jeg har samme bryter det her er snakk om, men en viskermotor som kun har 3 koblinger pluss jord.
På min viskermotor er det ingen egen ledning for "power". Setter jeg strøm på "fast" går de raskt, setter jeg strøm på Park, stopper de i korrekt posisjon, og setter jeg strøm på "slow" går de med normal hastighet.