var for noen dager siden i ferd og kansje handle meg ny bil og i den forbinnelse så sjekket jeg også understellsnummeret og vognkortet på bilen som stemte greit overens men,så sjekker jeg produksjons facts over coder på disse bilene for å se om dette stemte med det som var oppført der over codene på bilen og da,plutselig oppdaget jeg at dette ikke stemte i det hele tatt.dette kom jeg til å stusse litt over og kont.BT som igjen sjekket om understellnr.var korekt.og det var det.da dette var en cabriolet jeg var intressert i men, bilen var ifølge produksjons facts en coupe utgave så utifra produksjonsfacts så tok jeg kontakt med folk som kjenner veldig godt til denne typen bil og utifra demmes tilbakemelding så mente de at man bare måtte skrinlegge hele handelen.noe jeg også har gjordt i ettertid.vær derfor veldig på vakt og sjekk nøye Produksjonsfacts,understellnr.og vognkort om alt stemmer overens før en evt.handel finner sted.bilen jeg hadde tenkt å handle skulle også inn til full eu-kontroll før ny registrering og da,kunne det blitt problemer så vær nøye med å sjekke.