AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 17:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør 06. Aug 2011 10:10 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Søn 26. Nov 2006 03:12
Innlegg: 727
Bosted: Mo I Rana
fox-body skrev:
Er dette samme bilen (som har byttet reg nummer)?
[img]htjpg[/img]
Ikke så bra bilde, tatt i juni 91.
blazerteam skrev:
Artig å se denne igjenn..den er jo bygd slik for over 20 år siden,og ser like bra ut ennå.Tyder på at [/img]


Det ser slik ut.Flipfront og samme farge og stuk.Er litt synd at det byttes reg nummer,da den norske historien slettes fort ut.

_________________
http://helgeland-motor.all-forum.net/index.htm

http://www.bangshift.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 06. Aug 2011 19:52 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Tor 22. Jun 2006 23:58
Innlegg: 620
Bosted: Porsgrunn
Spotta denne i går, dårlig mobil bilde.. men tøff bil! :D 1960 Chrysler 300F om noen lurer.
Bilde

_________________
Chevrolet USA#1


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 06. Aug 2011 21:07 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
blazerteam skrev:
fox-body skrev:
Er dette samme bilen (som har byttet reg nummer)?
[img]htjpg[/img]
Ikke så bra bilde, tatt i juni 91.
blazerteam skrev:
Artig å se denne igjenn..den er jo bygd slik for over 20 år siden,og ser like bra ut ennå.Tyder på at [/img]

Det ser slik ut.Flipfront og samme farge og stuk.Er litt synd at det byttes reg nummer,da den norske historien slettes fort ut.


Er vel denne som hadde gjort om litt på plasseringen av GMC bokstavene på bakluka :?:


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 12:16 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Søn 26. Nov 2006 03:12
Innlegg: 727
Bosted: Mo I Rana
57belair skrev:
Spotta denne i går, dårlig mobil bilde.. men tøff bil! :D 1960 Chrysler 300F om noen lurer.
Bilde


Oj!!!!!!!.Så nå finnes det en slik i Norge..det var norske skilt ja?..Dette er en av drømmebilene mine..skulle gjerne hatt en slik cab..de ble laget i 248 eks.Eneste muligheten til å komme over en billig,må vel være å forsøke å finne en av de 8 som ble eksportert.

_________________
http://helgeland-motor.all-forum.net/index.htm

http://www.bangshift.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 16:09 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 08. Nov 2009 22:57
Innlegg: 537
blazerteam skrev:
57belair skrev:
Spotta denne i går, dårlig mobil bilde.. men tøff bil! :D 1960 Chrysler 300F om noen lurer.
Bilde


Oj!!!!!!!.Så nå finnes det en slik i Norge..det var norske skilt ja?..Dette er en av drømmebilene mine..skulle gjerne hatt en slik cab..de ble laget i 248 eks.Eneste muligheten til å komme over en billig,må vel være å forsøke å finne en av de 8 som ble eksportert.



Eller finne noen her! 8)

http://www.carsinbarns.com/Classics/Pg16Clscs.htm


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 17:35 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Søn 26. Nov 2006 03:12
Innlegg: 727
Bosted: Mo I Rana
JohnB skrev:
blazerteam skrev:
[quote="57belair"
Bilde

.

Eller finne noen her! 8)

http://www.carsinbarns.com/Classics/Pg16Clscs.htm[/quote]

Har sett de før :wink: ,Og den cabben der er i den fargen som jeg godt kunne tenkt meg.Men eiern er nok klar over hva han har.Siste Power har reportasje forresten en reportasje om en svenske som dro til Sacramanto og kjøpte 3 stk 300 F cabber..

_________________
http://helgeland-motor.all-forum.net/index.htm

http://www.bangshift.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 17:36 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Søn 26. Nov 2006 03:12
Innlegg: 727
Bosted: Mo I Rana
Galaxie skrev:
blazerteam skrev:
fox-body skrev:
Er dette samme bilen (som har byttet reg nummer)?
[img]htjpg[/img]
Ikke så bra bilde, tatt i juni 91.
blazerteam skrev:
Artig å se denne igjenn..den er jo bygd slik for over 20 år siden,og ser like bra ut ennå.Tyder på at [/img]

Det ser slik ut.Flipfront og samme farge og stuk.Er litt synd at det byttes reg nummer,da den norske historien slettes fort ut.


Er vel denne som hadde gjort om litt på plasseringen av GMC bokstavene på bakluka :?:



Har ikke sett den bakfra.Men den har sett lik ut i over 20 år..er jo en klassiker i norsk sammenheng.

_________________
http://helgeland-motor.all-forum.net/index.htm

http://www.bangshift.com/


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 18:22 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
blazerteam skrev:
57belair skrev:
Spotta denne i går, dårlig mobil bilde.. men tøff bil! :D 1960 Chrysler 300F om noen lurer.
Bilde


Oj!!!!!!!.Så nå finnes det en slik i Norge..det var norske skilt ja?..Dette er en av drømmebilene mine..skulle gjerne hatt en slik cab..de ble laget i 248 eks.Eneste muligheten til å komme over en billig,må vel være å forsøke å finne en av de 8 som ble eksportert.

Har gått en slik en i Halden i mange år, og mener det skal være enda en i tillegg til denne


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 07. Aug 2011 19:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Man 02. Okt 2006 12:04
Innlegg: 1031
Bosted: Holmestrand, Vestfold
blazerteam skrev:
Galaxie skrev:
blazerteam skrev:
fox-body skrev:
Er dette samme bilen (som har byttet reg nummer)?
[img]htjpg[/img]
Ikke så bra bilde, tatt i juni 91.
blazerteam skrev:
Artig å se denne igjenn..den er jo bygd slik for over 20 år siden,og ser like bra ut ennå.Tyder på at [/img]

Det ser slik ut.Flipfront og samme farge og stuk.Er litt synd at det byttes reg nummer,da den norske historien slettes fort ut.

Er vel denne som hadde gjort om litt på plasseringen av GMC bokstavene på bakluka :?:

Har ikke sett den bakfra.Men den har sett lik ut i over 20 år..er jo en klassiker i norsk sammenheng.

Husket å ha sett bilde av den på Frantzenracing, og må være den samme ja.
Husker den godt selv også :wink:
Bilde
Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 08. Aug 2011 11:09 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro

Registrert: Tor 22. Jun 2006 23:58
Innlegg: 620
Bosted: Porsgrunn
blazerteam skrev:
Oj!!!!!!!.Så nå finnes det en slik i Norge..det var norske skilt ja?..

Var prøveskilt på den, er vel den som ligger på Finn tenker jeg :)

_________________
Chevrolet USA#1


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 10. Aug 2011 16:28 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 12. Mar 2011 21:00
Innlegg: 2578
Bosted: Tromsø
Galaxie skrev:
Bilde

WTF??? #-o

_________________
HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan rafineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.

1965 Plymouth Barracuda 4,5
1987 Jeep Cherokee 4,0
Garasjen deres


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 28. Aug 2011 18:53 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Ons 26. Des 2007 09:50
Innlegg: 179
Bosted: Lørenskog, Akershus
Så denne i Oslo i dag. Dessverre så ble bildet ikke 100 pga skygger men....
Jeg velger å ikke kommentere ytterligere :) :shock:

Vedlegg:
IMAG0562-1.jpg
IMAG0562-1.jpg [ 127.06 KiB | Vist 5688 ganger ]

_________________
Hilsen
Lars
1989 Cadillac Allanté
Se en 1989 Cadillac Allanté Road Test her:
http://www.youtube.com/watch?v=RIJJZIGTsDM


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 29. Aug 2011 10:54 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 17. Mar 2009 14:40
Innlegg: 487
likte spesiellt den sorte pickupen på bilde nr.65 og som sto på Lillestrøm(Grom C10 på Lillestrøm)lik min den pickupen og er sansyneligvis en 67 modell som det visstnok bare skal være bare 7 stk.av i norge slik jeg har hørt.artig bil iallefall.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 30. Aug 2011 19:07 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 20. Jun 2010 19:26
Innlegg: 175
Bosted: Florø
litt fleure bilder fra meg :) alle bildene tatt i Florø siste månden.

malibu som står borti veien, vurderer å kjøpe som russebil, blir svartruss til våren 8)
Bilde

Oldsmobile :) har fått meg smarttelefon, så blei en del bilder med "sepia" effekt :P
Bilde
Bilde

flott van som eg ikkje har sett før:
Bilde

ny thaoe utfar skulen:
Bilde

Klar for Nostalgia:
Bilde

flere bilder fra Nostalgia (ikkje bare amcars, men det tåler dere :wink: ) :
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

1948 Lincoln
Bilde
Bilde
Bilde

håper dere tålte bildene av hiacen :lol:

_________________
Muscle cars... because real cars don't power the front wheels they lift them

In this garage,
Bodywork doesn't mean plastic surgery !!!

-71 Pontiac "Sheriff" LeMans - http://www.youtube.com/watch?v=uBMw3kcTDo8
-68 Dodge A108 Custom Sportsman


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 30. Aug 2011 22:09 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Flotte bilder 8)

Naboen ha importert en 66 Dart GT med org skivebremser og High performance 273.
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 213 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 15  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support