Liten konklusjon. etter en god del kjøring. (brukes nesten hver dag) mye små kjøring rundt i destriktet. og noen få lengre turer.
Karosseriet ble sprøytet med grunning den 3 Januar 2010 Normalt burde jeg nå sett min første rust boble vist det var gjort dårlig jobb, men kan såklart komme seinere.
Lakk, fremdeles fin og slett i lakken. men den scoope på panseret lager en litt avlang bulk framme på høyre side, dene bulken forsvinner vist jeg løsser scoopet litt, men da er jeg redd for at scoopet vil vibrere og lage merke i lakken. (man må se nøye for å legge merke til bonken)
Teflon behandlingen var sinnsyk blank å flott i starten, men synes det blir litt kjapt finger merker i den, så er nok ikke bra for show, men helt ok for å beskytte lakken.
Teknisk har bilen fungert flott, litt små tull har det vært, men ingenting som jeg ser på som alvorlig, Men som med alle andre 65 mod. så kan det dukke opp litt små ting.
Største tabben som dem har gjort, er å montere vacumen til fordeleren på feil plass på forgasseren, slik at den ikke fungerte 100%, merket ikke det under kjøring, men ble oppdaget når vi skulle Tune motoren etter innkjøring.
Adam har vært ryddig og svart på mailer som jeg har sendt, så han har ikke gitt blaffe fordet om han har fått pengene sine og bilen er 100 mil vekke fra hannes verksted.
Konklusjonen bli, kjempe fornøyd og spart masse masse penger. men man kan ikke regne med at man får en Ny bil tilbake, som det ikke kan oppstå noe tull med. det er trossalt en bil fra 1965 uansett hvor mye man skifter av nye deler.
Kommer jeg til å bruke dem igjen? Ja vist muligheten dukker opp igjen. Men jeg liker og reise, så jeg bør også prøve andre. slik at man har andre å velge i.
Har kontakt med mange verksteder, men prisene er for høye.
Web utgaven av Avisa
http://rogalandsavis.iblad.no/flash/?catid=34