Fikk ferdig montert eksosen idag, Blei faktisk ganske bra om jeg må si det selv. Eneste er at jeg tenkte lage til en gummiforing på det bakerste opphenget og lage til ett til foran lyddemperne, men det er ingen krise, kan kjøre sånn her litt nå. Ivrig etter å komme på veien for å si det mildt.
Oppsettet er
Hedman headers 68198 1 3/4"<3"
Summit 3" eksos
Pypes violator dempere (eller var det violater haha)
Har fått hele eksosen mye lenger opp.

Headersene er litt lave fortsatt men blir kanskje bedre om jeg løfter girkassa litt så tenkte å prøve det etterhvert når jeg skal justere inn pinjongen. Ser ut som om jeg har fått betydelig mer bakkeklaring nå enn før så var nok et riktig valg å bytte headers

Pluss at det er ball and socket overgang, så man får vinklet resten av eksosen som man vil

Ser jo nesten rett ut

Noen som vil vedde hvor lenge det her holder ?? Også her er eksosen løftet, kanskje 7cm så nå gleder jeg meg til å se den bakfra. En vinkel jeg forøvrig ikke har sett på måneder.... Jevnt over så ligger eksosen veldig tett til bilen, men er forholdsvis stumt montert så tror det går bra med den halve cm jeg har enkelte steder. De pottene bråker helt sinnsykt så kommer aldri til å høre om det er no vibrasjoner uansett.

Bare å si fra hvis noen vil ha noen bilder av noen spesielle områder...
Pluggtilgangen på de nye headersene var ihvertfall MYE bedre, nå går det an å bytte alle pluggene og alt

Kan anbefale disse.