Heia
Gjekk nå te spontaninnkjøp av en rullende container i sommer som eg koser meg med om dagene.
Det e ein G30 med 5 stjerners interiør og utstyr, beige skinnstoler, elektrisk benk med extra forlengelse bakom benken, elektrisk førerstol, abs (for de som like slik), full stjernehimmel og diverse annet... Bilen e registrert for 8 personer og kjøres på sertifikat B.

Eg har døpt bilen Mizz Monzter, då eg av ein elle aen grunn lika å gi bilane mine navn
Har gjort littegranne me henne, men mer skal gjøres. Har slitt litt med starteren, så den har eg bytta, men må nok snart under igjen og bytte startkransen og...

Bilen ble levert med to slakke batterier, så de skifta eg i sinne etter å ha stått fast på flyplassen på Sola etter en laaang reise te Qatar...
Har faktisk funnet frem mine sydame egenskaper og sydd gardiner til bilen og

Har ikkje tatt bilder av de enda, men bilder av interiøret kommer om eg en dag klarer å rydde hehehe
Fikk og tak i en Lunde gangstercaps for lavt tak, som ble tilpassa bilen. Ble ganske fornøyd.
Mizz Monzter skrifta var noe eg lagde sjøl mens eg satt på jobb en lørdag og kjeda meg

Legger inn litt bilder fra kjøp og frem til nå.

Blir veldig gla for kommentarer.

Slik så monsteret mitt ut da eg fant henne.

Fikk henne him på prøveskilt, men måtte reise en tur over fjellet før eg fekk sett skikkelig på na heheh. Skeiv frontfanger og greier..

Lagde skrifta i folie sponsa av et lokalt reklamefirma

Så begynte startmotoren å kødde. Begynte med knekt bolt som eg måtte få ut. Etter å ha knekt grisepikk og 2 borr så gav eg jobben te gjengen på Viking Hehe. Go guttane mine det

Trur de syns det va morsomt.

Der va synderen

og her va ofrene for å få ut den siste biten

Va på millimetern før gjengene i blokka hadde fått gjennomgå

Fekk tak i en Lunde Caps med integrerte lys for en billig penge

Den var beregna for lavt tak, men det fikk me tilpassa

prøving

Montert

Endelig hima igjen

Eg koser meg med bilpleie på fritida, så måtte jo få skikk på dei sletne felgane mine igjen

Før:

Etter:

Hadde ei heil natt med polering av Storbergingsbilen (Scania 400 snutebil) te Viking, og tok liksågodt Mizz Monzter i samme slengen.

syns hu blei bra eg

Har og sota diverse markeringslys og bytta ut de to orange på sida bak med to røde...

Litt snøbilder fra første snøfallet i slutten av 2010

eneste bildet eg har av interiøret så langt...

På Drive In Kino i Haugesund

Uoffisielt streetmeet me gode venner

Fra en av Haugesund Amcars cruisinger i sommer.

Glede meg te sesongen begynner igjen