Hei igjen
Litt oppdatering.
Skjer faktisk en del her nå. har i det siste(mens jeg venter på deler) rettet opp en del på karosseriet samt gått over vogna og skiftet noen meter med ledninger.
Har også hatt kontakt med ett par lakkfirma og fått pris derfra. billigste kom faktisk på 30,000 ++ for tofargers lakkjobb. men det kan faktisk bli 3 farger om jeg bare får bestemt meg. uansett skjer ikke dette før etter sommeren.
noen bilder

Er jo det folk vil ha
Denne skjermen hadde så dårlig passform at den måtte manipuleres ganske mye,Døren kom lengre ut enn skjermen, så, ettersom den er av glassfiber, støpte jeg på innsiden slik at passformen ble bedre. har desverre ikke bilder av dette.
Her er det faktisk en høydediferanse på 4 m.m mllom dør og skjerm.
plukket den så av
støpte og klasset en stund med polyester og herder. og resultatet ble meget bra.
forlanger ikke mere enn 0 høydeforsjell
Luftslangene på hijackersene bak svek luft, og er nå ordnet.
skal få montert noen andre fester til exsos røret bak. ser litt dumt ut med de der patentbåndene der. (skjønner ikke hvorfor de satte de på i det hele tatt).
Har også demontert noen motordeler og sandblåst de. har desverre ikke bilder av dem ferdig lakkert. får bli neste gang.
jeg har gjort samme prosedyre på framskjerm på venstre side.
Ellers viser det seg at noen av varene jeg venter på endelig har ankommet moderlandet. på tide. er lysten på å montere skinnende blanke ting nå.
Får ta noen bilder underveis og plasere dem i en prosjekttråd

-= 66 chevrolet Nova =-
-= 96 Chrysler grand voyager=-
viewtopic.php?f=3&t=1809&start=1275