grogei skrev:
Hoff no e æ søkk lei av de idiotene som sender meg mail om at jeg jobber for det polske firmaet, at jeg tar betalt for å legge ut disse informasjonene og at lakkeringene i polen er bare søppel.
Jeg slutter denne tråden med å skrive at denne tråden ble laget for å dele min resturering av et opprusta brom, som æ ikke hadde muligheten til å gjøre selv. Før jeg bestemte meg for hva firma jeg skulle bruke, var jeg i kontakt med Norske firmaer, litauske, danske, svenske og til slutt polske. brukte bra mange timer og penger på å finne det firmae jeg ønsket. med tanke på hva jeg fikk for pengene.
Jeg har betalt omentrent det samme for denne jobben, som hinna lakkering sku ha for bare lakk jobben. bilen hadde aldri blitt så grundig fikset og jeg sku ha gjort det i norge. (det har altid vært meningen at det sku være en driver. ikke en show car)
Jeg har aldri tatt en krone for å hjelpe andre, (har mye fritt, så det har vært en fin hobby) jeg har gitt i fra meg både telefon nr og mail adr. så folk kan ta direkte kontakt, eller jeg kan hjelpe dem.
Har funne ut hvem de fleste som skriver negativt er. og til dere skjønner jeg litt av problemet deres, dere tenker at dere mister Norske kunder, på dette må jeg nok svare at jeg trur ikke dere kommer til å miste noen kunder. for dere jobber jo på Norske verksteder og dere kommer altid til å ha forsikringsskader og Norske privat persjoner kommer aldri til å ta småe rust problemer til polen. da man må plusse på ca 6000kr tur retur frakt. eller ta det som en ferie.
Til dere som har levert eller går med planer om å levere bilen til Adam eller til interiør gubben. dere treffer meg så klart enda på min mobil. og jeg blir værende her inne. på Amcarforum.
Med mitt siste innlegg ønsker jeg at Fox-body eller challenger som er moderatorer sletter restureringstur til polen.
Har forhørt meg rundt på div verksteder ang lakk og kjenner endel lakkere. Vil ikke bruke kjente, ikke lett å klage til folk som en kjenner. Men det som er likt over NESTEN hele linja er at de overhode ikke er intressert i slike jobber pga forsikringsjobber og lign er bedre betalt og enklere. Derfor skruer de prisen opp og om "idioten" sier ja så tjente de gode penger. Dette er uttalt av flere i bransjen... Gjelder ikke alle men mange i bransjen.