Er jo derfor jeg bruker min lokale wurth, de er så flinke til å printe ut datablad, og komme med gode råd ang. bruk av deres produkter.
Prøv å kjøre på biltema, og spørg om hvordan man bruker tettepasta til en utet eksos!
Dagens lille økt, kom med posten, og jeg var kjapt inne på postbutikken for at hente den.

En "nesten" komplett opgradering av min HEI fordeler. jeg hadde ikke den fjerneste ide om at hullerne i vektene ikke passet.
Men ikke noget problem, jeg er flink på gjenbruk! hehe
Her er den gamle fordeleren, ikke pen og ganske anløpen og møkkete.

Jeg har demontert den, fjernet det meste av innmaten, vasket den i delevaskeren.

Men jeg likte dårligt å montere nye deler på den, syntes den var litt for sliten å se på, så frem med polèr maskinen.
Så kom den til å se sådan ut.

Den justerbare vakuumklokken blev monteret, og jeg gjenbrukte de gamle skruerne.

På med varmepasta (eller hvad pokker det nu heter!)

Smør det godt ut, så det dekker.

Og her kom den første feilen, jeg monterte den med skruerne, uten å tenke på andre elementer, som måtte inn på plass.

Yup, jeg hadde glemt denne, så av med skruerne igjen, og set stikket på, monter igjen og skru fast.

Etter monteringen av vektene, syntes jeg den noget ledløs, men ku ikke akkurat finne noget feil, så jeg tok en annen fordeler, og demonterte den, for å se om jeg hadde gjort noget feil. viste sig at hullerne i vektene, er for store til festepinnene.
Så jeg tok de gamle og de nye vektene med inn, og la de på brevvekten, en forskjell på 3 gram.
Så det var bare å ta en telefon til en kompis, som forklarte mig, at jeg bare ku ta de gamle vektene å montere de, og bruke de mellomste fjedrene. og deretter justere, når motoren var kommet i bilen!
Men sådan ser fordeleren ut etter tre timer! penere end utgangspunktet