Hadde trivelig besøk i garasjen igår da Bead-Lock tok turen opp
Utrolig positiv fyr med masse kunnskap, og i tillegg har han lyst til å hjelpe meg med bilen min

Blir jo ikke bedre enn det. Kanskje vi skal ta en lakkering på tunet mens vi er igang
Vi drøftet litt fram og tilbake, det kommer en meget god løsning utav det her ! Ikke med en gang, men sånn på vårparten en gang.
Plan:
1. Få ferdig understellet, gjøre alle tilpasninger som skal til og få det opp å gå.
2. Sette inn motoren, tune og teste den og prøve å få på noen mil og sjekke at ting er greit.
3. Ta en tur ned til Bamble med bastarden og få hjelp til å bytte hjulbuer så den blir hel og bra baki der.
Har begynt å sette på litt understellsdeler, ihvertfall av det jeg har og som er mulig å montere.
Bør være mulig å justere riktig camber og caster med de her

Okey, jeg skal innrømme at det ikke ser dritbare ut på en amerikaner med sånne jalla drifting/ricer armer

Heldigvis kommer det ikke til å syns.
For meg er det allikevel ganske flott å se på nå, ting begynner å havne tilbake der det skal sånn smått. Og disse armene med de lange bærekulene er topp notch ift å oppnå moderne hjulvinkler, både statisk og i bevegelse.

Vurdere å kappe de boltene her, justeringen ligger jo i armene nå, ikke i shims. Vad tycks ?