AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 08:53

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 01:30 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Har fått av skjermane på kassen. Og ikkje øveraska av å finna rust dar heller. Her får eg berra ta fram sliperondell og "tryllestoff" so tenke eg da blir bra.
Legger ikkje mykje arbeid ned i kassen i denna omgang då eg må prioritera hytta og ramme slik at det går annt å få bilen på vegen.


Vedlegg:
DSC00221.jpg
DSC00221.jpg [ 63.23 KiB | Vist 3658 ganger ]
DSC00226.jpg
DSC00226.jpg [ 52.46 KiB | Vist 3658 ganger ]

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 14:48 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Søn 20. Jun 2010 19:26
Innlegg: 175
Bosted: Florø
Tøft prosjekt! :D

_________________
Muscle cars... because real cars don't power the front wheels they lift them

In this garage,
Bodywork doesn't mean plastic surgery !!!

-71 Pontiac "Sheriff" LeMans - http://www.youtube.com/watch?v=uBMw3kcTDo8
-68 Dodge A108 Custom Sportsman


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 19:51 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
blir feit bil =)
plana om å ha den på vegen til sommeren?


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 20:48 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Takker.

Hadde eitt håp om å få dan på hjul te sommaren, om ikkje anna enn me prøveskilt :oops:
Me får sjå kor da bere hen. Har jo komfirmant te våren her i huset og :)

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 21:27 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
ja men ingen ting er tøffare enn å ha feit bil i bakgrunnen på bildet av komfirmanten =)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 12. Des 2010 22:05 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
rune'n skrev:
ja men ingen ting er tøffare enn å ha feit bil i bakgrunnen på bildet av komfirmanten =)

Da har du jo heilt rett i.. Blir mange lange kveldar i garasjen framøve :wink:

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 05. Mar 2011 21:17 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
fått gjort litt eller? =)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 06. Mar 2011 11:10 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
Driver på med å ta rust å retta opp i gamle skavanker på kassen. Ska ta den og hytta av slik at eg får rammo fri. Rammo har skadar framme so eg må sjå om eg får nokon te å retta ho fø meg.

Sko hatt meg ein studietur te Voss å sett litt på den svarte Chevy pick-up'en som går der oppe.

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 06. Mar 2011 14:23 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Søn 02. Aug 2009 16:28
Innlegg: 389
Bosted: voss
ja er vell sikkert nok å ta tak i =)
heldivis so er det vell ikkje so mange skruer som holder hytta på plass..

skal vell vere muli å få retta den nedi fjorden? =)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 06. Mar 2011 16:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 17. Jan 2009 13:17
Innlegg: 237
Bosted: Lofthus. Ullensvang Herad
rune'n skrev:
ja er vell sikkert nok å ta tak i =)
heldivis so er det vell ikkje so mange skruer som holder hytta på plass..

skal vell vere muli å få retta den nedi fjorden? =)


Satse på å få retta den i Odda.

_________________
1954 Chevy 3100
1982 Chevy Camaro Z28 Indianapolis 500 pace car
1987 Harley Davidson FXSTC

Kvifor gjera so alle andre? Eg gjere ting på min måte.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 08. Mar 2011 23:13 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Lør 20. Des 2008 19:25
Innlegg: 154
Bosted: Kvinnherad
Tøft prosjekt. Ser eg muligens må ha meg ein tur innøve fjorden ein gong i framtido

_________________
1967 short step
1969 camaro


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tor 10. Mar 2011 23:01 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tor 18. Feb 2010 23:36
Innlegg: 173
Stå på =D>
dette blir tøfft :D

_________________
46' Chevy Pickup rod prosjekt

i build my car to have fun, not to worry about fuel

old chevy's never die

HIGHWAYMEN car club of Norway


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 42 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support