Har vært en tur igarasjen i dag og. Er litt lei av å bare holde på i motorrommet så jeg har begynt på litt andre ting.
Lakkert dørtrekket på nytt. Virker som om det har blitt lakkert x antall ganger opp igjennom åra.
Er mange lag med svart. Fjerna også høytaleren og gaffa igjen hølet med svart gaffa.
Å montere stereo står ikke så høyt på prioriteringslista. Skal ta det andre dørtrekket i morgen.

Retta ut bulken i døra enda litt mer. Er fortsatt ganske skrukkete.
Tror dørene er det eneste som har vært rustbeskytta på denna bilen. De er fulle av noe klisste svart guffe.

Lemmen måtte gjøres noe med. Den var ikke akkurat pen.
Pussa den ned med stålbørste på drillen, så 80 papir på det verste også 400 papir til slutt.
Lakkerte den med rød grunning. Kunne vært pussa bedre, men det er mye rust og drit, så jeg bare lakkerte over det.
Før:

Etter:

Fant ut at jeg skulle lakkere skrifta svart. Prøvde først å male med pensel, men jeg er ikke stødig nok på hånda, så jeg maskerte og lakkerte i stedet.
Detta tok lang tid å maskere.

Ble ikke så verst. Har også justert og vaska fangeren.

Meget mulig at planet også blir lakkert med rød grunning. Men da må det sveises bittelitt i hjulbuene. Den røde grunninga er jo nesten fargematch med rødfargen på caben.