AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 14:33

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Tir 15. Jun 2010 22:38 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
ER ny i forumet ,Har stående en Malibu Wagon som det var en del rust på i garasjen . Stått der i et år pluss litt .trenger lit gust til å begynne igjen har laget ramme vanger bak som var rusta opp ,sandblåst bakaksel kjøpt inn alt nytt av bremser bak ,fjærer støtdemere ,billig til den bilen . Er det noen som driver med samme bil modell


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Tir 15. Jun 2010 23:17 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
Svein H skrev:
ER ny i forumet ,Har stående en Malibu Wagon som det var en del rust på i garasjen . Stått der i et år pluss litt .trenger lit gust til å begynne igjen har laget ramme vanger bak som var rusta opp ,sandblåst bakaksel kjøpt inn alt nytt av bremser bak ,fjærer støtdemere ,billig til den bilen . Er det noen som driver med samme bil modell


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Tor 17. Jun 2010 09:43 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Lør 27. Jan 2007 20:17
Innlegg: 7264
Bosted: Åsa
G-body, er foretrukket, her på tomten, ja.
Velkommen i øvrigt.

datteren har en 82 cutlass, og jeg har en 79 buick century.

alt du trenger av deler er lette å få tak i, å de bilerne er greie å skru på.
der er importeret masser av de til både norge å sverige.

rust er et stort problem, specielt i bagasjen. har en del rust, jeg å, og sikkert osse en del timer på datterens!

_________________
1977 Dodge Aspen med 318 SBM og 904 kasse.
Bursdagsgaven fra min kone.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Ons 30. Jun 2010 00:08 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
skulle lagt inn noen bilder men får det ikke til


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Ons 30. Jun 2010 00:11 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
[


Sist endret av Svein H den Søn 18. Jul 2010 23:41, endret 1 gang

Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Ons 30. Jun 2010 00:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 08. Apr 2008 21:16
Innlegg: 149
Bosted: Buskerud, Hønefoss regionen
Svein H skrev:
skulle lagt inn noen bilder men får det ikke til

Hva er problemet?
Du må laste bilder inn på photobucket eller lignende for så å kunne legge de ut her ved å bruke bildenes "html-adresse".
Dette er du klar over?

_________________
Vi leker ikke bil !

- Pontiac Firebird Forumla '79 brombrom
viewtopic.php?f=3&t=12021
- Volvo 940 (L)T '95 (solgt)
- BMW 525 TDS '00 (solgt)
- Chevy Tahoe '04 *bruksbil*

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Ons 30. Jun 2010 00:14 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
jeg får prøve det ,takker


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983 -----
InnleggSkrevet: Søn 07. Nov 2010 23:56 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
Vedlegg:
DSC00793.JPG
DSC00793.JPG [ 148.64 KiB | Vist 5380 ganger ]


Vedlegg:
bilde.JPG
bilde.JPG [ 99.92 KiB | Vist 5380 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Søn 07. Nov 2010 23:59 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
fikk med en van jeg hadde for noen år siden .det andre bilde er sveising av karosseriet der den nye ramma blir festa på Malibuen får ikke helt dreisen på å legge inn bilder ( 60+ da er ikke dette det helt store for meg ,,,he he


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Man 08. Nov 2010 00:25 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 27. Jan 2009 00:37
Innlegg: 202
Bosted: Ørnes. Norland.
Velkommen i forumet. blir nok en bra bil når du får sveiset litt rust. bakramma er svakheten på mange Gm biler fra slutten av 70 tallet og opp til 80 tallet. :| Men alt kan repareres :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Man 08. Nov 2010 00:39 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
Aspenole skrev:
Velkommen i forumet. blir nok en bra bil når du får sveiset litt rust. bakramma er svakheten på mange Gm biler fra slutten av 70 tallet og opp til 80 tallet. :| Men alt kan repareres :D

ja det kommer nok i mål med Malibuen ,men har litt for mye ,nå i vinter ,så til sommeren blir det mer fart


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Ons 17. Nov 2010 12:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Tir 05. Okt 2010 16:53
Innlegg: 206
Hei,

Jeg har ikke bilen lenger, den rustet i filler for lenge siden, men jeg har noen deler liggende om du er ute etter noe, delene er:

Tiltrattstamme
Bakvindu.
Mellomaksel.
Motor.
Girkasse.
Også 14x7+14x9 Oldsmobile hjulene satt på den bilen......


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Man 20. Des 2010 21:25 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 17. Mar 2006 23:37
Innlegg: 717
Bosted: Jessheim/Elverum
Hei hei. Artig og se det er fler som pussler litt med dissa bila.
Masse deler og finne på Jessheim også vist det er noe du skulle ha bruk for.

_________________
Morten
1982 Chevrolet Scottsdale - My Sweet heart
1979 Buick Regal Limited - The Black Bitch
1979 Buick Century - Solgt
1981 Oldsmobile Cutlass - Monte Wagon
1980 Oldsmobile Cutlass - Solgt
1988 Chevrolet S-10 Blazer

http://www.usccj.no


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Fre 31. Des 2010 20:27 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
Henta er ny bil på siste dagen i året ,,, en 88 mod Chevrolet Suburban ,kul bil ,bytta med en MB ,tok verandre i handa uten prøvekjøring med Gotdt Nyttår he he det var raskt bytte


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Re: Chevy Malibu 1983
InnleggSkrevet: Søn 27. Feb 2011 01:21 
Avlogget
Rookie
Rookie

Registrert: Tir 15. Jun 2010 21:53
Innlegg: 33
Bosted: Ytre Enebakk
ser ut til å bli mer populer malibun etter som den er mer skjelden om dagen , gir meg litt gust ti å begynne på prosjektet


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 18 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support