Bead-lock skrev:
Olav skrev:
Prisen er rett den. Hold på prisen du, trenger bare en kjøper....
Prisen bilen har, kan jo settes opp imot hva man får av biler for de ca 130.000, ikke sant?
Om man vil ha USA bil så er det ikke mange tusenlappene til får å få seg både den ene og den andre bilen med litt større habegjær enn en sein 70 capris...
Impala, camaro, cheveller, nova, Firebird,corvette, mustang +++
Man skal jo være ganske opphengt i en slik Capris for å ville gi det forlangende...
Hjelper lite om lakk, jobb, deler og slikt burde ha tilsagt de 130-150,
som man ville fått om det var en av bilene med HA begjær...
Samme som om man legger ned enorme summer og tid på ukurante bilmodeller det...
de blir solgt for det folk vil gi for de...
uansett å skjelden, strøken , orginal eller fint restaurert den måtte være...

jeg tolker svarer ditt som at du ikke har et såkalt "ha-begjær" for Caprice? (som forøvrig skrives med -ce

)
men ikke glem at det er VELDIG stor foskjell i smaken til folk. noen elsker vetter, jeg for min del er ikke særlig begeistret for de...
noen elsker sen -60 --> tidlig -70 muskelbiler. noen liker mustang, noen liker 50-tallere, noen liker ditt og noen liker datt.... skjønner?
det er faktisk folk som har interessen for disse Capricene, spesielt 2d 77-79. jeg er en av de...
skal ikke svartmale sånne biler, selv om det ikke er en -71 hemi-cuda.
dette er et SERDELES flott eksemplar av en amcar, som fungerer perfekt, har akseptabelt forbruk, og fungerer som alt fra garasjesittende sommer-cruiser, til helårs-daily driver.
men jada, klar man kan kjøpe andre biler for den summen, men hva så? argumentet ditt gjelder forøvrig ALLE biler som selges på markedet da....
man kan alltid finne en annen type bil til samme pris uansett hva slags bil og biltype det er.
skulle jeg tatt meg betalt for alt av deler, materialer, timer etc så hadde vi blåst laaaangt over prisforlangende her, og det burde du av alle her inne vite eller?