|
hei, er ny bruker selv både av denne siden og eier av min første amcar.
denne kassa di, har den ikke vært revers på før da? har du evt kjøpt bilen med denne feilen.
og har du fått noen forklaring fra verkstedet på hvorfor rev ikke virker men alt det andre?
har hatt en toppakning som røk på min chevy, noen firmaer sa at den toppen kunne jeg bare hive å kjøpe ny, for der var hele toppen gåen, en sa det er bare å bytte pakningen, etter en plansliping og pakningsbytte fungrer det perfekt.(MINGES UNIVERSALSERVICE TRØGSTAD)
girkassa mi mista overdrive, da vardet igjen noen somsa hele kassa er gåen kjøp ny eller brukt, men det viste seg å være bytte av cluth og noe annet greier, pris 20000 men med 2 års garanti.
er 38 år og har eid noen biler ja, men ikke amcar før nå, og maken til forskellige svar og tips som er langt utpå jordet ang problemer og løsninger har jeg aldrig opplevd, er dette ren uvitenhet blant de såkalte spesialfirmaer eller er det blant noen som kun er ute etter å suge kr av vår uvitenhet.
ett amcar verksted i skien sa de att toppen min kunne jeg bare bytte ut, hadde da med toppen så de kunne vurdere den, men en ny topp hos dekostet 16250.- med moms
en annen plass på østlandet kostet toppen ca 6500.-
da spør jeg meg sjøl hva f er dette? uvitenhet eller griskhet? tenk på de i mitt tilfelle som som tar til takke med dette svaret og betaler i dyre dommer for rep og deler som ikke egentlig er nødvendig? derfor skrur jeg alt sjøl, så slipper jeg de verksted som bare lurer noen, men alle verksteder er ikke av samme lest altså, heldigvis.
nei mitt tips til deg er ta deg god tid, spør flere plasser ang samme problem, du vil garantert få forskellige svar og priser.
de firmaene jeg har endt opp med er RATS og MINGES UNIVERSALSERVICE I TRØGSTAD, de har alltid hatt tid til å høre på mine rare spørsmål og er meget service vennlige.
lykke til.
_________________ kruttjon. chevrolet g30. 6,2 D. 1993 mod.
gearkasse 4l80e. medlem i NOR-WAY-VAN-CLUB
|