AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Man 25. Mai 2026 13:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 16:48 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Pontchief: Startet tråden pga at dette var noe som skjedde meg, og som jeg ville dele med folk her inne, da jeg tro jeg har noen form for venner her..
det at jeg kalla det skrytebilder var jo ironisk ment, men at standaren for ironi ligger lavt i terenget her, så burde jeg nesten vist bedre!(ikke mynta på deg aleine!)

Atle B: som du sikkert leste, det kom ingen bil i møte.. så uansett hvordan rattet svingte, så kunne jeg uansett bare treffe grus og skau! men siden bilen var i en venstre sving, så kunne faktisk ikke rattet gå annen vei enn å rette opp til høyre!!
og lærepenge?? hvordan lærepenge da? aldri kjøre med vinduet oppe??
alltid gjøre som norge flest, ligge 30 under grensa for at svingen går mer enn 5 grader rundt? pluss, hastigheten der er 80, jeg hadde 60 (pga svingen!)

Admin: joda, vet den ikke har noe amcar å gjøre.. men man må da vel få lov å si ting som nødvendig ikke har med amcar å gjøre vel.. sier ikke at alt som skjer må inn her, men dette var jo en sak som uten problem kunne fått lov å stå her uten for mye fjas..

x - 1980 Dodge Mirada!
x - 2003 Chevrolet Tahoe!
o - 2002 Harley Davidson 883R!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 20:29 
Avlogget
Get going
Get going

hva har skjedd med deg cowboy?? må ha gått glipp av noe...er enig i att grensene for ironi her inne er litt lavere en lavt....og att det er veldig mangen snusfornuftige folk som ikke klarer og høre annenmans mening,ofte er det sannheten som svir mest,har fått KLAR MELDING fra adimin og skjerpe meg,så eg tør nesten ikke åpne kjeften min her inne lengre,eg var full i feile utalelser og kom med uriktig fakta(omtrent alt jeg har skrevet her inne KAN dokumenteres) og innleggene mine måtte være mere gjennomtengt.....enno brutteren er jornalist og syns eg skriver dritbra og på skolen fikk jeg altid bra karakter på avhandlingene mine)....men men MAN KAN IKKE ALDTID GJØRE ALLE TIL LAGS...men men det er jo ett amcar forum for ting som har med amcar og gjøre og forhåpentlig vis amcar kulturen....det er då jeg spør meg folkens stikk fingen i ræva og finn ut kossen amcarkulturen virkelig var i gammeltid...en raggar ka er det,nei eg har følelsen av att det er mangen merkelige individer her inne,,,

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 21:21 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Er vel heller noe med dere som aldri klarer å få lagt ut ett normalt innlegg innimellom alt det som er rett og slett skitt kasting og ikke inneholder noe som har med amerikansk bil å gjøre....

Og amerikansk bil er jo derfor vi er her på forumet og ikke på ett annet forum for alt av biler...
Just my 50 cent :P

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 22:43 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

legger ut mange normale innlegg jeg.. og dritt kasting gjør jeg ikke her inne.. ser ikke vitsen i det.. jeg er fullt inforstått med det at folk har forskjellige meninger.. og jeg respekterer andre sine meninger.. om andre ikke respekterer mine, jaja.. synd for de.. det er det minste problemet jeg har.. hehe :)

men jeg syns jo det at selv om dette er et amcarforum, så burde det være rom for noe annet en gang i blandt og lissom! og jeg ville jo dele med meg en opplevelse som skjedde meg.. er jo ikke hver dag du ryker ut av veien med en semi lissom.. hehe!

x - 1980 Dodge Mirada!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 22:53 
Avlogget
Get going
Get going

No offence, men vi bør kanskje få laget et offtopic forum.. Vet ikke jeg..
Just my two cents

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 08. Jun 2007 23:42 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

stian skrev:
No offence, men vi bør kanskje få laget et offtopic forum.. Vet ikke jeg..
Just my two cents

Enig.

Et off-topic forum vil muligens kunne gjøre dette til mer enn ett tørt spørre-om-hjelp-eller-svare-på-rop-om-hjelp-forum. Et lite hjem på nett for oss norske amcar-interesserte, med plass til tullprat på sitt sted.

Klart, vi kan jo også legge ut bilder av diverse amcars her, men jeg syns det er stusselig med et forum som bare er for å være supertørr, eller legge ut bilder av biler som vi alle stort sett har sett før. Enn så lenge er jeg her hovedsaklig for å følge med på hva som rører seg av treff og swap-meets.

Det hadde vært gøy å kunne bli kjent med likesinnede på nett, og møtes på treff og føle at vi allerede kjenner hverandre litt. Men da hører det med å kunne preike om ting utenom amcars også.
Jeg satte i hvertfall pris på tråden til The Cowboy, syns han virker som en ålreit fyr, og slikt som den utforkjøringa er jo noe vi kunne pisspreika om for å bli bedre kjent om vi hadde møttes på treff en gang.

'72 Challenger Rallye

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 00:09 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Enda en tråd som ikke har noe med amcar å gjøre.
Syns du skulle bli fratatt lappen på lastebil. Sitter og tenker på at det finnes fyrer som deg som ratter slike biler på veien som slipper rattet bare for en veps! Nei det hjelper ikke at du er livredd for de. Du må tenke på at din redsel skal ikke skade andre.
Admin steng denne tråden også.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 00:25 
Avlogget
Rookie
Rookie

Nei folk som slipper rattet for en veps, og kjører i grøfta pga det skulle vel bare kjøre to ting: og det er Buss eller drosje.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 00:36 
Avlogget
Get going
Get going

66gt skrev:
Nei folk som slipper rattet for en veps, og kjører i grøfta pga det skulle vel bare kjøre to ting: og det er Buss eller drosje.
...............hehe kjører semi jeg oxo og kunne lett slept rattet for en veps......tenk deg om no hva du sier hva er verst og gå i grøften me....buss full i levende mennesker eller en semi lastet med døde ting???men men og til adimin JA EG SKAL SKJERPE MEG.....og ja til ett of topic sted så dette forumet slipper og være så jæ.....tørt...

Topp

Innleggets emne: Til admin
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 00:58 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Steng denne tråden, og utesteng den/ de som ikke kan holde seg til det dette forumet gjelder. Jeg og flere med meg ønsker ikke slik søppel inne på nettet, og ønsker heller ingen "off topic" mulighet. Det finnes nettsteder for "fjortiser", gå dit :evil:
Det er synd at enkelte aldri lærer.

www.biltreff.com
Proud member of Dreams on Wheels. Arrangør av : Biltreff Classic.

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 00:59 
Avlogget
Get going
Get going

der igjen aksepter att andre har andre meninger enn deg jone.....

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 01:31 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

jeg ble medlem her for at jeg trodde dette va ret sted jeg kunne være meg selv.. men ser at mange av disse "nye" medlemmane som ikke ser annet enn amcar ikke vil det slik.. greit.. kan fint melde meg ut jeg.. kommer ikke til å savne en eneste av dere forbanne skyggelapp jævler..

det finnes et liv utenfor amcar og.. og om dere likger usa og amcar så jævlig.. og ikke tåler annet enn det tema.. åfer bor ikke dere i usa da?? (skakke snakke..vil flytte dit selv.. men er bare 24 ennå.. så må nok vente litt på at muligheten åpner seg..)

jeg innrømmer gjerne det at jeg liker alle typer biler, bare de ser fine/kule ut..
men i mitt hjerte er det amerika og amcars som står høyest på kurs!
håper dere andre insnærva jævler her inne finner ut at livet eksistere og utenfor kun amcar.no!

(neida, jeg er ikke irritert ekker forbannet. bare jævlig skuffet over dere! og forresten, takk for den støtten jeg har fått.. fint å se at det finnes noen fornuftige folk her inne!!)

x - 1980 Dodge Mirada!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 01:41 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Løsningen er da enkel; du låner deg ein US-Truck, så utfører du samme stunt med den og tar bilder og legger ut her.
Og så burde de bli fornøyd.
:twisted:

The Cowboy skrev:

jeg innrømmer gjerne det at jeg liker alle typer biler, bare de ser fine/kule ut..
men i mitt hjerte er det amerika og amcars som står høyest på kurs!

Må egentlig ei meg for det meste enig i dette, selv om "riskokere" ikke interresserer meg det meste så er det ein del europeiske og australske biler som jeg har sansen for.

Det er ein grunn til at jeg kjører forholdvis ny europeisk diesel som privatbil og ikke har amerikansk bruksbil.
Skulle jeg kjørt så ny diesel amerikansk bil så hadde den mest sannsynlig vært regga som lastebil og _det_ kjører jeg nok i uka

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 01:54 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

takker for både støtten og svaret! :)

x - 1980 Dodge Mirada!

Topp

Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 09. Jun 2007 08:34 
Avlogget
Rookie
Rookie

madmax skrev:
har fått KLAR MELDING fra adimin og skjerpe meg,så eg tør nesten ikke åpne kjeften min her inne lengre,eg var full i feile utalelser og kom med uriktig fakta(omtrent alt jeg har skrevet her inne KAN dokumenteres) og innleggene mine måtte være mere gjennomtengt.....enno brutteren er jornalist og syns eg skriver dritbra og på skolen fikk jeg altid bra karakter på avhandlingene mine)

Du kan ikke dokumentere alt det du har skrevet inn, det er usannsynlig... Om du kan det, så ta deg tiden til å korrigere innleggene med fakta basert informasjon så skal jeg ta av meg hatten... Som sist du tok av, HJUL til 10 Lapper,,,, my ass bla bla bla, det sier litt om hvor lite du vet, hjul til 10 lapper pr stk får du kjøpt over alt, og du var ikke i posisjon til å sette spørsmålstegn ved dette, alt han ønsket var å etterlyse noen hjul som var stjelt, han trenger da i tillegg ikke pes fra en som antyder at verdien han setter er bare piss.

Og slutt å blande inn amcar kultur, og ragger virksomheten, det er bare tull, du, jeg og mange med oss kan ALDRI bli det, vi vet ikke hvordan det var, og den tiden får vi ALDRI tilbake, da må vi ha en ny annen verdenskrig, vi må ha en ny revolusjon i teknologien, og vi må finne på noe som den allmenne befolkning mener er undøvendig, og utøve dette til alles/de flestes forargelse.

Jeg tror du søker et forum som kan ligne på mopedportalen.no, deler av gatebil.no, og litt av bilforumet.net, der diskuterer, og kjører de av gårde på din modell..

OG JA JEG ER ENIG I AT DET HADDE VÆRT GREIT MED ET OFF TOPIC UNDER FORUM, FOR DA SLIPPER JEG Å LESE/SKUMME GJENNOM DERES TING FOR 90% AV POSTENE DERES HADDE VÆRT DER.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 26 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 16 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support