madmax skrev:
har fått KLAR MELDING fra adimin og skjerpe meg,så eg tør nesten ikke åpne kjeften min her inne lengre,eg var full i feile utalelser og kom med uriktig fakta(omtrent alt jeg har skrevet her inne KAN dokumenteres) og innleggene mine måtte være mere gjennomtengt.....enno brutteren er jornalist og syns eg skriver dritbra og på skolen fikk jeg altid bra karakter på avhandlingene mine)
Du kan ikke dokumentere alt det du har skrevet inn, det er usannsynlig... Om du kan det, så ta deg tiden til å korrigere innleggene med fakta basert informasjon så skal jeg ta av meg hatten... Som sist du tok av, HJUL til 10 Lapper,,,, my ass bla bla bla, det sier litt om hvor lite du vet, hjul til 10 lapper pr stk får du kjøpt over alt, og du var ikke i posisjon til å sette spørsmålstegn ved dette, alt han ønsket var å etterlyse noen hjul som var stjelt, han trenger da i tillegg ikke pes fra en som antyder at verdien han setter er bare piss.
Og slutt å blande inn amcar kultur, og ragger virksomheten, det er bare tull, du, jeg og mange med oss kan ALDRI bli det, vi vet ikke hvordan det var, og den tiden får vi ALDRI tilbake, da må vi ha en ny annen verdenskrig, vi må ha en ny revolusjon i teknologien, og vi må finne på noe som den allmenne befolkning mener er undøvendig, og utøve dette til alles/de flestes forargelse.
Jeg tror du søker et forum som kan ligne på mopedportalen.no, deler av gatebil.no, og litt av bilforumet.net, der diskuterer, og kjører de av gårde på din modell..
OG JA JEG ER ENIG I AT DET HADDE VÆRT GREIT MED ET OFF TOPIC UNDER FORUM, FOR DA SLIPPER JEG Å LESE/SKUMME GJENNOM DERES TING FOR 90% AV POSTENE DERES HADDE VÆRT DER.