mopar man skrev:
hei
jeg synest litt synd på dem ungdommene som har litt dårlig råd og ikke kan kjøpe seg en perle.dem tropper opp på den lokale klubben eller treff og er stolt av sin ny inkjøpte amerikaner,så kommer det noen experter og sier at man skulle gjort sån og sånn så ha det blitt mye bedre.virkelig ta optimismen fra dem.nei tenk på den første amcaren man selv kjøpte,var det ei perle?
Er kanskje ikke å regne som ungdom lenger, nå som jeg er i 30-åra, men kjenner meg litt igjen her....
Jada Ford LTD sedan er vel ikke det mest spennende og macho som ble laget i USA på 70-tallet, men er litt irriterende å hele tiden bli "disset i miljøet for at jeg ikke har en strøken bil i 100 000+ klassen
For meg handler det ikke om dyrest bil og mest mulig power, men synes LTDèn er en helt kurrant bil og cruise i og funker samtidig fint som bruksbil. Kjøpte den for 16000,- kostet på den ca. 10000,- for å få den på vegen. Når jeg etter hvert har brukt noen få lapper til på det kosmetiske, har jeg en grei bil i god stand til ca 30000,-
Du klarer ikke å rekrutere så mange unge til miljøet om inngangsbilletten er flere hundre tusen til bil for å bli akseptert
Legg lista litt lavere, vis litt mer interesse for de "ordinære" am-carene til ungdommene, kanskje flere får lyst å fortsette med am-car