Bippe skrev:
Pappa Wolf skrev:
vi kan starte med å definere de amerikanske bilmerker!
-AMC
-Chevrolet.
-Dodge
-Ford
-Chrysler
-Kaiser
-Nash
-......
har garantert glemt noen, så kom med de, så skal jeg skrive de inn.
kommer til å lage en liste med de bilerne som dere mener er "godkjente" amcar, som dere vil slippe inn på treffplass, eller andre steder.
et glimrende eksempel, er jo en chevrolet lumina, er den for eksempel, for ny/feil.
eller hvad med chrysler/dodge neon?
muligheterne er mange, og det er derfor, at vi starter med navnene, deretter tar vi det fortløpende!
eller tar jeg helt feil nå, og dere vil hellere ha en skikkelig diskusjon, hvor vi ikke blir enige om annet, end å være uenige!
Du har nokk glemt noen få Pappa Wolf. Prøvde å sette opp en liste over nordamerikanske bilmerker en gang i tiden. Gjikk lei da jeg var ferdig med bokstaven H. Da hadde jeg pasert over 700 forskjellige bilmerker.
greit, jeg gir mig. trur jeg holder mig til Hotrodders definisjon, eller mangel på samme.
de fleste som kjenner mig, sier at jeg er amcarfanatiker, hvilket til en vis grad, er sant.
selv anser jeg mig for at være eklektisk, når det kommer til bilhobby, kan sagtens se på en mazda, og synes den er fin, eller en SJ413.
det som er det gjennomgripende problemet, er at vi alle har en mening, og ikke altid kommer overens.
Jeg trudde, at jeg kunne skape en gjengs opfattelse av, hva som var amcar, men jeg gir mig. det vil bare skape en mal, som mange biler, vil falle utenfor.
når det er sagt, så kunne jeg like å vite, hvor mange av dere, som har tenkt på å ta en klassisk pre 1947 europæer, og bygge hotrod?