da har jeg vært å sett på DRITN! kaller det drit. for det eneste som faktisk var brukbart på bilen var motor og gir. resten var huggern. den var så rusten og jævli at det faktisk ikke er mulig å lage spiker av den.
dørene? HELT OPPRUSTET. dørene var så dårlig at man ikke engang har noe feste for å sveise i. da man tok i rusten var det bare støv. så alle dørene måtte byttes. MYE RUST i motorrom men ikke på motor. motoren var tett og fin. alle fjørene var ikke dårlig men BORTE VEKK. 3 stålfelger og 1 chrome felg.
var sinnsykt mye rust rundt side rutene bak. hengerfestet var rustent og helt løst. samme med bakfanger. mangler lister rundt vinduer bak.
rust i alle karmene når man åpnet dørene. men ikke gjennomrustet. der var det enda håp. ikke rust fra undersiden og i kanalene så det var enda bra. feste til "break reales" håndtaket var knekt ut av dashn siden bremsene var rustet en gang da han henta bilen. vindusviskermotoren var gåen.
sprukket og stygg frontfanger. begge hovedlyktene var halvfulle med vann så dem trengtes ny.
nei for og si det slik. jeg mista motet da jeg virkelig fikk se hvor mye rust det var. jeg gidder ikke. noe så jævlig har jeg aldri sett før. (ja jeg vet det finnes værre folk har begynt med) Men det blir jo ikke bil av det i år og ikke neste år og heller ikke etter det siden den var i så dårlig forfattning. finner meg heller noe i bedre stand

men takker for tips