AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ford F-100
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21482
Side 1 av 2

Forfatter:  Finduz [ Søn 02. Des 2012 16:31 ]
Innleggets emne:  Ford F-100

Vet ikke om denne tråden finns fra før men prøver!
Det finns jo så mange forskjellige og fine og megatøffe F-100 modeller. :mrgreen:
Legg inn bilder så kan vi se alle dem forskjellige modellene og stilene som finns =D>

Jeg begynner med en jeg hadde tidligere, det er en 1968 F-100 longbed. Den var kjøpt ny og eid av sheriffen ved ett fengsel i Georgia i USA. Jeg kjøpte den i 2004 og hadde den ett par år.

Hilsen Finn Johansen
Fredrikstad

Vedlegg:
F-100-1.JPG
F-100-1.JPG [ 87.23 KiB | Vist 7939 ganger ]

Forfatter:  Edelbrock [ Søn 02. Des 2012 17:42 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Her er min 1973 Ford F100 Custom :) short bed, styleside (Fords betegnelse på fleetside)

Vedlegg:
20120829_194722.jpg
20120829_194722.jpg [ 226.3 KiB | Vist 7918 ganger ]

Forfatter:  pogona [ Man 03. Des 2012 00:57 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Her er min 1976 f100 custom med 302/c4.
Bilde
Bilde

Forfatter:  pontchief [ Man 03. Des 2012 08:53 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Min 1967 F100 bruksbil.
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  rokkern [ Man 03. Des 2012 12:54 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Min 72 390 og en kompis sin 76 360. Fe power hehe.

Bilde

Forfatter:  Finduz [ Man 03. Des 2012 19:58 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Dette er min nye bruksbil nå. 1968 F-100 shortbed .
Det sitter 360 FE med c6 kasse.
Bildet er tatt tidligere i år mens den fremdeles var i Georgia.
Nå er den i daglig drift med norske skilter :mrgreen:




Hilsen Finn Johansen

Vedlegg:
DSC_0119.JPG
DSC_0119.JPG [ 209.3 KiB | Vist 7767 ganger ]

Forfatter:  Mr Fox [ Tir 04. Des 2012 23:06 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Det er ikkje mine biler.

Vedlegg:
146.jpg
146.jpg [ 50.83 KiB | Vist 7700 ganger ]
134.jpg
134.jpg [ 59.39 KiB | Vist 7700 ganger ]

Forfatter:  BSATom [ Ons 05. Des 2012 12:23 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Min 1979 Ford F100

Vedlegg:
Filkommentar: 1979 F100 Styleside
16_1420822761_xl.jpg
16_1420822761_xl.jpg [ 210.18 KiB | Vist 7669 ganger ]

Forfatter:  55 Effie [ Ons 05. Des 2012 20:06 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Hei, er ny her på forumet, denne har jeg hatt gleden av og ha i eie og skrudd på nå i to år
Vedlegg:
F-100.jpg
F-100.jpg [ 110.99 KiB | Vist 7621 ganger ]

Vedlegg:
F100_Lys2.jpg
F100_Lys2.jpg [ 243.59 KiB | Vist 7621 ganger ]

Forfatter:  rokkern [ Ons 05. Des 2012 21:43 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Velkommen hit ! Fin Fåård

Forfatter:  Finduz [ Tor 06. Des 2012 00:42 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Det var en fin 55-F100 =D>
og selvfølgelig alle dem andre også :mrgreen:

Legger ved bilder av 2 stk F-100 til 2 kamerater av meg. Den røde 65 modellen har betegnelsen "abeam" .
Den er helt ombyggd med 300hk 32ventiler mustang motor og 5trinns manuell. 2006 modell Mustang bakstilling. mustang ll forstilling ++++++++. Den er nylig godkjent hos ombyggingsgruppa på Risløkka i Oslo :mrgreen:



Den andre er en 56 F-100 med en 530hk stroker 408 motor med 4-doble webere. 9" bakaksel med 3.50 utv. 5trinns Tremec manuell kasse. Fatman fab forstiling +++++++++





Hilsen Finn Johansen
Fredrikstad

Vedlegg:
DSC00682.JPG
DSC00682.JPG [ 87.13 KiB | Vist 7564 ganger ]
484956_3530806127286_1089575282_n.jpeg
484956_3530806127286_1089575282_n.jpeg [ 99.89 KiB | Vist 7564 ganger ]

Forfatter:  Cooter [ Lør 08. Des 2012 12:15 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Min 74 modell. 351 og manuell

Vedlegg:
241964_10151056251850180_1721301242_o.jpg
241964_10151056251850180_1721301242_o.jpg [ 172.78 KiB | Vist 7478 ganger ]
170820121185.jpg
170820121185.jpg [ 157.69 KiB | Vist 7478 ganger ]
230720121020.jpg
230720121020.jpg [ 202.78 KiB | Vist 7478 ganger ]

Forfatter:  ban1 [ Lør 16. Feb 2013 11:08 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Her er min 68 F-100 Step side. 9" med ny sperre og lett trimmet 460.
sliter med å få tak i deler til håndbrekket, eneste som mangler før visning og evt skilter.

Bilde

Bilde

Bilde

Forfatter:  grogei [ Lør 16. Feb 2013 11:16 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Hva mangler du til handbremsen? kan hende jeg har noe liggende.

men er det krav om parkbrems i forbindelse med visningen/skilter ?

Forfatter:  AW-100 [ Lør 16. Feb 2013 12:11 ]
Innleggets emne:  Re: Ford F-100

Mulig du kan få hjelp av moparmusclecar, han slet med parkbremse før importvisning på sin rett nok F-250.
viewtopic.php?p=156272#p156272

Side 1 av 2 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/