| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ford F-100 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=21482 |
Side 1 av 2 |
| Forfatter: | Finduz [ Søn 02. Des 2012 16:31 ] | ||
| Innleggets emne: | Ford F-100 | ||
Vet ikke om denne tråden finns fra før men prøver! Det finns jo så mange forskjellige og fine og megatøffe F-100 modeller. Legg inn bilder så kan vi se alle dem forskjellige modellene og stilene som finns Jeg begynner med en jeg hadde tidligere, det er en 1968 F-100 longbed. Den var kjøpt ny og eid av sheriffen ved ett fengsel i Georgia i USA. Jeg kjøpte den i 2004 og hadde den ett par år. Hilsen Finn Johansen Fredrikstad
|
|||
| Forfatter: | Edelbrock [ Søn 02. Des 2012 17:42 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | ||
Her er min 1973 Ford F100 Custom
|
|||
| Forfatter: | pogona [ Man 03. Des 2012 00:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Her er min 1976 f100 custom med 302/c4. ![]()
|
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 03. Des 2012 08:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Min 1967 F100 bruksbil. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | rokkern [ Man 03. Des 2012 12:54 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Min 72 390 og en kompis sin 76 360. Fe power hehe.
|
|
| Forfatter: | Finduz [ Man 03. Des 2012 19:58 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | ||
Dette er min nye bruksbil nå. 1968 F-100 shortbed . Det sitter 360 FE med c6 kasse. Bildet er tatt tidligere i år mens den fremdeles var i Georgia. Nå er den i daglig drift med norske skilter Hilsen Finn Johansen
|
|||
| Forfatter: | Mr Fox [ Tir 04. Des 2012 23:06 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | |||
Det er ikkje mine biler.
|
||||
| Forfatter: | BSATom [ Ons 05. Des 2012 12:23 ] | ||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | ||
Min 1979 Ford F100
|
|||
| Forfatter: | 55 Effie [ Ons 05. Des 2012 20:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Hei, er ny her på forumet, denne har jeg hatt gleden av og ha i eie og skrudd på nå i to år Vedlegg: F-100.jpg [ 110.99 KiB | Vist 7621 ganger ] Vedlegg: F100_Lys2.jpg [ 243.59 KiB | Vist 7621 ganger ] |
|
| Forfatter: | rokkern [ Ons 05. Des 2012 21:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Velkommen hit ! Fin Fåård |
|
| Forfatter: | Finduz [ Tor 06. Des 2012 00:42 ] | |||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | |||
Det var en fin 55-F100 og selvfølgelig alle dem andre også Legger ved bilder av 2 stk F-100 til 2 kamerater av meg. Den røde 65 modellen har betegnelsen "abeam" . Den er helt ombyggd med 300hk 32ventiler mustang motor og 5trinns manuell. 2006 modell Mustang bakstilling. mustang ll forstilling ++++++++. Den er nylig godkjent hos ombyggingsgruppa på Risløkka i Oslo Den andre er en 56 F-100 med en 530hk stroker 408 motor med 4-doble webere. 9" bakaksel med 3.50 utv. 5trinns Tremec manuell kasse. Fatman fab forstiling +++++++++ Hilsen Finn Johansen Fredrikstad
|
||||
| Forfatter: | Cooter [ Lør 08. Des 2012 12:15 ] | ||||
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 | ||||
Min 74 modell. 351 og manuell
|
|||||
| Forfatter: | ban1 [ Lør 16. Feb 2013 11:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Her er min 68 F-100 Step side. 9" med ny sperre og lett trimmet 460. sliter med å få tak i deler til håndbrekket, eneste som mangler før visning og evt skilter. ![]() ![]()
|
|
| Forfatter: | grogei [ Lør 16. Feb 2013 11:16 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Hva mangler du til handbremsen? kan hende jeg har noe liggende. men er det krav om parkbrems i forbindelse med visningen/skilter ? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Lør 16. Feb 2013 12:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Ford F-100 |
Mulig du kan få hjelp av moparmusclecar, han slet med parkbremse før importvisning på sin rett nok F-250. viewtopic.php?p=156272#p156272 |
|
| Side 1 av 2 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|