Takktakk allesammen.
Etter en uke kan jeg allerede si at jeg er ekstremt fornøyd. Bilen oppfører seg veldig pent, har allerede vært brukt til å frakte verktøy, fotoutstyr og vært med på en langkjøring til. Den har også vært med på en fotoshoot. Travelt har det vært.
Da den også har fått kjørt mye, har jeg lagt merke til ymse småting som jeg nok vil gjøre noe med.
Motoren lekker olje fra bunnpanne og timingcover og har en tikkelyd som øker når jeg gir på, gir seg rundt 2500 rpm (vet ikke helt, har ikke tachometer)
Girkassa lekker ved mellomakselen.
Styresnekka trenger en oppstramming, eventuelt en utbytting.
Torpedoen er det noen hull i som ikke har vært tettet, så jeg måtte røske ut teppet, og til min store fortvilelse lå det skummatter på gulvet, disse klisvåte og med litt mugg. Røsket de ut!
Ser noe tendenser til rust i cabcorner og i døra, får hetta og må renske det!
Tanken bak sofaen stjeler mase plass, om mulig vil jeg få flyttet den under planet.
Må ha en sterio som funker, så jeg planegger et helt sjult annlegg. Høytalere er allerede kjøpt inn.
Dette er ting jeg kommer til å ta tak i når årstiden for å mekke kommer over oss...
Bilder kommer etterhvert, har et eget kamera dedikert til å ta bilder av prosessen.
Hvis noen har noe erfaring med disse bilene og har noen innvendinger, bare kom med de. Er litt ny i gamet enda.
Et bilde før jeg jobber videre: Meg og Bilen