Bare slenger ut noen bilder på framgangen..
Nye calipere, fra 70 chevelle.. og nye klosser. fikk lufta å ordna så det blir bra

skivene går noen runder til..




noen bilder under. håper han som tar eu kontroll får litt store øyer når han løfter opp bilen hehe. ser ikke akkuratt sånn ut utvendig


Det hvite er grunning. skal males svart også sprøyter jeg over med understells masse så er karosseriet ferdig under.


Montert hi-jackers også. fint med litt justerings mulighet opp å ned..

ferdig med all sveising og.. girkasse tunell etter manuell kassa, gulvet bak der mellomakseln hadde subba litt, og foran på kanalen. det var det..

godt å ha en så å si rustfri bil, bare litt overflate/slitt lakk.. men det er sjarm det

Motoren er klar for motorbukk og service. skal bytte simring rundt veiva. så må av med den. og ellers litt div pakninger.

sikler veldig på ny 350 fra minges universalservice. 20.000 kr men. det hadde vært jævla moro, slippe alt gammalt rusk å ræl å slitne saker overalt å olje lekk å huff hehe. vi får se

En annen ting jeg har fått satt på er justerbart panhard stag bak, eller stab stag. vet ikke helt hva det heter jeg hehe. det blir tight med 285 dekk på 20x10 felg bak, så da må akseln være akkuratt på midten. kosta ca 700kr tror jeg, på sarpsborg motor for staget.. Venter spent på felgene.. kommer i januar, fra steinar stolen. det blir 20x8,5 foran med 245/35 dekk og 20x10 bak med 285/30.. kjøper dekk på dekkonline, kommer på ca 5000kr.. så det blir moro

må bare passe på at bilen ikke blir for høy, for DA ser det virkelig dumt ut hehe...
Blir noe ala denna her, bare at eikene er svarte med crom kant rundt..


