Ikkje så masse som har skjedd,,har brukt bilen mye uten problemer....
Montert 2 adapter for å få høyde nok til oljetrykk senderen og montert og kobla opp i dag... kobla opp en test først uten kabelsko osv og rett på måler.... motoren bruker en del olje for tiden..svetter en del ut innsugspakninga...bør den byttes eller holder det med å etterstramme kanskje? har ikkje brydd meg så serlig meir så lenge det ikkje blir overflod av olje...

på kald motor var olje trykket 3.7 bar eller psi eller ka det står for.. hører det er litt slik metalliske lyder når eg gir motoren høgt på turtall ..høres ut som små kulelager kuler spretter rundt om kring en eller annen plass... veit eg har en halvdårlig vannpumpe med tanke på lager og det bråker men trur ikkje det er den som lager lyd...hmmmm men men får håpe motoren holder til det blir motorbytte..driver å skal spare opp nå .. blir en 400 olds som er borra opp til 407 og er trimma og nybygd. siden det blir enkleste ombyggingen...

Ting montert: 4.3 på halv varm motor med en del gass.. virker som oljetrykket er normalt på motoren...

Passet ikkje heilt inn med digital måler men...kanskje eg skal finne meg en fra autometer og erstatte den gamle måleren som har slange.. slepper vertfall å peile oljen flere ganger no på evt langturer.