Nå tror jeg at jeg har bestemt meg litt ang. videre fremdrift av denne Kustomvogna
Jeg har orginalforstillinga, snekke å rattstamme
Likeså har jeg den der Comodoreforstillinga som sitter på bilen sammen med Air Ride foran og bak + en bakaksel fra en tålig moderne årgang av Camaro(ble jeg fortalt) denne akselen har skal ha skiver..
Jeg er ikke helt fortrolig med disse bitene(ikke er det søkt ombygging på bilen enda, å ikke har jeg helt sansen for de der nyere bitene på en klassisk kustom..
Jeg har den orginale bakakselen også....
Maskinisten er en 350, sammen med en 350 girkasse... (kan ikke si jeg liker det helt eller, el... joda, det er egentlig helt greit funksjonsmessig) men... ser for meg at jeg blir mer fortrolig med noe nærmere det orginale både i chassiet og under panseret...
både motor å gir skal vistnok være overhalt(dette tør jeg ikke garantere) men det er i allefall en nyovermalt motor..
Så til sakens kjærne(jeg har ikke mye penger å bruke på dette prosjektet) men, vil nok jobbe for å få ting litt mer tidsmessig korekt...
Derfor, Comodoreforstillinga(reingjort å tålig pent lakkert i sort, sammen med tanstang skal bort.. selges eller byttes i noe annet jeg kan bruke på bilen:-)
350 motr`n kan jeg kanskje bruke sammen med automatkassa(om så, vil jeg gjerne byttebort denne bakakselen med skivebremser mot en noe eldre GM aksel med tromler) akselen virker ok, men mangler skiver.. Caliptere har jeg
Det sitter en slik der moderne fansy rattstamme der også, helt ny sak, sikkert fra ididit eller noe i den retningen, den er blank... Sikkert noe billetgreier eller noe slik.. det er rattspak for automat på den, tilt osv... denne vil jeg heller ikke ha(byttes bort i noe annet jeg kan ha brukfor)
Om ikke er jeg veldig klar for å bytte bort både motor å gir i en komplett, fungerende Chevrolet rekkesekser fra tidlig 50 tall sammen med en fungerende tretrins kasse
Air Ride greiene kan også ofres til fordel for noe annet jeg kan bruke..
Sikkert noen som undres over en slik iver etter å kvitte seg med disse bitene? men... ja, jeg er tillhenger av en litt godt gjennomført klassisk look på kustombiler, likeså synes jeg litt av sjarmen ligger i det at man kjenner man kjører gammelbil
Om jeg får en rekkesekser med passende kasse har jeg orginal bakaksel med bremser som jeg vil bruke
Så om noen leser dette å har brukt for de delene jeg ikke trenger, ta kontakt, eller tips venner å bekjente som kan ha bruk for det