Ja, etter en pokkers masse kjøring frem å tilbake for at finne en gave til niesens dåp i morgen, fik jeg endelig tid til å luske ut i garasjen, men først måtte jeg en tur inn til en kompis å låne et par høye støttebukker!
Og deretter løfte bakakslen opp på de!

men det gikk greit, selv om ribbeinet klagde en del!!
Må se nærmere på vinkelen på støttdemperene, da jeg ikke husker den originale! Men det er ikke så viktig akkurat nå, ser nemlig ut til at den fine tverstiveren jeg lagde må bort! Den passer ikke overens med plasseringen av hverken støtdempere eller fjedre!

Kunne sikkert ha fabrikkert nye bærearmer, men hvorfor finne opp hjulet på nytt!!

Mine fine pappmaler, blir overført til 4.5 mm plate, når jeg er fornøyd med plasseringen!

Kryssforsterkningen måtte jeg også se nærmere på, etter å ha justert kjørehøyde en tre-fire ganger!!!

Elsker malertape, det er en del billigere end å bygge i stål, og oppdage at man har feilet!!


Ble ikke helt fornøyd med plasseringen av rammekrysset. Godt det bare var tape! hehehe

Men tenker jeg flytter den litt innover, så den får ankerpunkt i bærearms braketten!

Plasmakutter er genialt, når man ikke skal vekke sovende naboer, som skal på jobb i morgen tidlig!

Men nå gidder jeg ikke mere, nå er det pilztid!!
