Heisann.
Takk for de svarene som dere har sendt inn. Har sjekke litt rundt dette som dere skriver og finner ut at det er 12v med tenning på inn på formotstanden men det er også 12v inn på coil( etter motstanden). Nå er dette en coil fra biltema, er ikke sikker på hvor bra kvalitet det er på disse produktene....
Har laget meg en starknapp som jeg bruker under panseret for å kunne kjinne motor uten og bruke nøkkelen. Når jeg kjinner med tenning på og mæler spenning samtidig får jeg ca 9v på de samme plassene som jeg har 12v uten kjinning men med tenning på..
Vet ikke om dette høres normalt ut eller...

?
Har sett litt i koblingsskjemaet som er til denne bilen og der går det en ledning fra innslaget og til motstanden, denne har spenning når jeg kjinner motoren og kun da. Lurer på om denne er som en sikkerhet på en måte under oppstart eller?
Men jeg har kommet frem til at jeg må bestille ett nytt kit for og bygge om til elektronisk tenning, eller rettere sagt det er bestilt så jeg er spent på hvordan dette blir. Setter veldig stor pris på dere som engasjerer dere i mine problemer, atter takk skal dere ha

.
Hilsen en lykkelig Cadillac-eier.