streetracer skrev:
Styrearma som er fast på Malibuspindlene er lengre enn på Chevellespindlene, du får dårligere svingradius/flere runder på rattet ved samme sving.
joda, veit hva du mener, for det er akkurat det oppsettet jeg har på chevella mi, ikke mye å skryte av når det kommer til svingradius nei, men delene ligger nå i hylla, penga er brukt opp på justerbare koni dempere og nye dempere +++,
å kjerringa har ikke mye lyst å ratte rundt med trommelbremsbil å barnesetet ved siden av, blir det plagsomt får en ta kostnadene på nye og riktig oppsett til neste år

bygde om en 64 impala med ombyggingssett og flytta da hjulene flere cm lengere ut pr, side, hjulene som står på bilen nå fyller ganske bra ut forran, er litt redd for at det da kan bli ett problem hvis det skjer med lignende sett på denna bilen også
jeg mener da at det er bedre enn ingenting, spesielt ikke hvis kjerringa føler seg tryggere med det
