AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Lør 27. Jun 2026 01:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 01. Mar 2008 15:51 
Avlogget
Get going
Get going

Registrert: Tir 20. Nov 2007 13:49
Innlegg: 225
dan@biringt.com skrev:
hehe, ja, har hørt det er en drittjobb å skifte foringer, spesielt de poly foringene siden de er så harde, er egentlig veldig usikker på om jeg skal bytte eller ikke, en gammal amcar er jo ikke akkurat en raserbil, går fort rett fram men det er jo ikke noe kjør fort i svingene bil :P


Ikkje heilt enige her!
Har selv byttet foringer, dempere, fjærer, stabstag, felger\dekk, montert frameconnectors, monters stabstag bak, alle kulene!
Mangler bare tannstang-styring.(ligger å venter på arbeidslyst).

Men største forskjellen var med dekkene, å oppdatere til dagens spec. på Hjulvinkler. Å ikke di fra 60-tallet, beregnet for Diagonal-dekk.
Det som jeg vil anbefale, er dekk, tight styring, Juster hjulvinklene dine.
Dette må gjøres av folk som kan det, å har rett utstyr.
Ikke prøv det hjemme i grusen!

_________________
Jada=Mc2


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 16 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support