dan@biringt.com skrev:
hehe, ja, har hørt det er en drittjobb å skifte foringer, spesielt de poly foringene siden de er så harde, er egentlig veldig usikker på om jeg skal bytte eller ikke, en gammal amcar er jo ikke akkurat en raserbil, går fort rett fram men det er jo ikke noe kjør fort i svingene bil

Ikkje heilt enige her!
Har selv byttet foringer, dempere, fjærer, stabstag, felger\dekk, montert frameconnectors, monters stabstag bak, alle kulene!
Mangler bare tannstang-styring.(ligger å venter på arbeidslyst).
Men største forskjellen var med dekkene, å oppdatere til dagens spec. på Hjulvinkler. Å ikke di fra 60-tallet, beregnet for Diagonal-dekk.
Det som jeg vil anbefale, er dekk, tight styring, Juster hjulvinklene dine.
Dette må gjøres av folk som kan det, å har rett utstyr.
Ikke prøv det hjemme i grusen!