AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 20:24

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Lør 14. Apr 2007 13:17 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Hei folkens.

Fra og med i dag vil vi løpende følge opp med snap shots fra amcaraktiviteter i Moss og legge inn bilder på denne tråden. Nå er det ingen tvil. Våren er her, bilene er ute og vi skal sette byen på amcarkartet. Lover masse bilder fremover.

See you around og sist men ikke minst Cars & Rock'N Roll i slutten av mai


Vedlegg:
Filkommentar: Vi har parkert på Esso'n. Himmelen er i baksetet på en Buick
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 20.47 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: 61 Chevrolet, en skikkelig ølbrakke som har funnet sin eier i Moss
S3010002.JPG
S3010002.JPG [ 23.17 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: 71 Cuda. Helt nydelig og rockemusa er sjåfør. Helt konge
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 25.21 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: Hvilken samlig på Esson
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 26.95 KiB | Vist 6365 ganger ]
Filkommentar: Kanskje en av de cooleste cars in Town???
S3010006.JPG
S3010006.JPG [ 27.8 KiB | Vist 6365 ganger ]


Sist endret av Morten Braarud den Man 04. Jun 2007 12:06, endret 5 ganger.
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 14. Apr 2007 13:22 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Må jo ha med alle bildene. Her er noen fra langfredag


Vedlegg:
Filkommentar: Samling på Esson, On the Run
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 30.78 KiB | Vist 6359 ganger ]
Filkommentar: Hva er Moss uten en skikkelig Rod. Grattis Brandstrup
S3010030.JPG
S3010030.JPG [ 56.46 KiB | Vist 6359 ganger ]
Filkommentar: Rallyruth har kommet til byen. Velkommen skal du være
S3010007.JPG
S3010007.JPG [ 63.02 KiB | Vist 6359 ganger ]
Filkommentar: Vakkert syn. Så mange fine hekker på en langfredag. Howdy
S3010009.JPG
S3010009.JPG [ 56.46 KiB | Vist 6359 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Litt PR da?
InnleggSkrevet: Lør 14. Apr 2007 13:27 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Måtte jo bare da

Bilde


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 14. Apr 2007 18:41 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Utrolig hva som finnes i Moss og omegn.


Vedlegg:
Filkommentar: Klubbens maskot med plakaten og Cudaen
S3010017.JPG
S3010017.JPG [ 56.33 KiB | Vist 6322 ganger ]
Filkommentar: New car in Town. Cheva 69 m/396.
S3010018.JPG
S3010018.JPG [ 73.39 KiB | Vist 6322 ganger ]
Filkommentar: Sjefsbil
S3010020.JPG
S3010020.JPG [ 54.06 KiB | Vist 6322 ganger ]
Filkommentar: Amundsen med sin 69 Pace Car. Nydelig
S3010009.JPG
S3010009.JPG [ 65.77 KiB | Vist 6322 ganger ]
Filkommentar: Utrolig hva finner i bakgården
S3010005.JPG
S3010005.JPG [ 74.26 KiB | Vist 6322 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: More pis the same day
InnleggSkrevet: Lør 14. Apr 2007 18:45 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Her følger flere


Vedlegg:
Filkommentar: Pontiac med cheva dash
S3010004.JPG
S3010004.JPG [ 65.08 KiB | Vist 6321 ganger ]
Filkommentar: Karlsen Imperial klar til lufting
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 62.49 KiB | Vist 6321 ganger ]
Filkommentar: Nice stuk
S3010003.JPG
S3010003.JPG [ 75.67 KiB | Vist 6321 ganger ]
Filkommentar: Pers Corvette
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 84.58 KiB | Vist 6321 ganger ]
Filkommentar: Pacens "behind"
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 60.08 KiB | Vist 6321 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Søn 15. Apr 2007 01:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Den som sier at det ikke skjer mye i Moss, må nok ta en tur selv. Her er kveldens fangst


Vedlegg:
Filkommentar: Nydelig Buickhekk
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 35.68 KiB | Vist 6287 ganger ]
Filkommentar: To par Chevys
S3010006.JPG
S3010006.JPG [ 25.67 KiB | Vist 6287 ganger ]
Filkommentar: Ekte ræggar
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 39.53 KiB | Vist 6287 ganger ]
Filkommentar: 50'ths the best
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 34.28 KiB | Vist 6287 ganger ]
Filkommentar: White rider in the night
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 31.47 KiB | Vist 6287 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Søndag 150407
InnleggSkrevet: Søn 15. Apr 2007 18:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Knipset litt på søndag i det fine været, pluss jobba litt med egen bil


Vedlegg:
Filkommentar: Corvetten på Såner
S3010012.JPG
S3010012.JPG [ 71.71 KiB | Vist 6250 ganger ]
Filkommentar: Den gjør seg i sola
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 68.98 KiB | Vist 6250 ganger ]
Filkommentar: Den eneste lufteturen i år. Rengjøring av motorrommet før sliping
S3010001.JPG
S3010001.JPG [ 62.65 KiB | Vist 6250 ganger ]
Filkommentar: Nice ass
S3010007.JPG
S3010007.JPG [ 72.38 KiB | Vist 6250 ganger ]
Filkommentar: Nå er også begge lokkene klare
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 51.76 KiB | Vist 6250 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: PÅ "ræggen" kvelder
InnleggSkrevet: Ons 18. Apr 2007 12:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Vi prøver nå i vår og sommersesongen å lage noe faste holdepunkt i løpet av uken. Det første vi nå prøver på er å møtes på klubben fra 1900 og utover på fredager. I løpet av kvelden legges det opp til å "rægge" litt rundt i byen. Bilder vil det bli tatt og lagt ut på denne tråden og vi håper så mange som mulig finner veien til klubblokalet på fredager. Alle med yankee kjerrer er velkomne og vi finner sikkert plass i noen bakseter også for de oss som ennå ikke har kommet på veien

Oppmøtested: Osloveien 151/Kambo. Kommer du senere så finner du oss glidende rundt i byen


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Fre 20. Apr 2007 07:35 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
IKKE GLEM FREDAGSRÆGGEN I MOSS. PÅ TIDE Å SVI LITT GUMMI, ET PAR KALDE PILS SÅ FÅR VI SE HVA SOM SKJER. VI VENTER MANGE NYE SNAP SHOTS I KVELD. :D

TA MED KJERRA, VENNER OG DET SOM MÅ TIL AV HUMØR. REGNER MED AT VI MØTES PÅ KLUBBEN UT PÅ KVELDEN. FINNER DU IKKE OSS HER SÅ SER DU OSS SIKKERT I BY'N


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 21. Apr 2007 17:18 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Det er bare helt utrolig hva som er i ferd med å skje i Moss. Vi startet crusingen ca 2100 og vi kom i seng kl. 10.00 dagen etter. Må jo ha vært bra. Nyt bildene. Da er det bare å vente til neste fredag så er vi i gang igjen


Vedlegg:
Filkommentar: Karl Frediks Camaro klar for avfart
S3010026.JPG
S3010026.JPG [ 108.71 KiB | Vist 6085 ganger ]
Filkommentar: Caddien til Eva og Robert. Nydelig bil
S3010023.JPG
S3010023.JPG [ 105.61 KiB | Vist 6085 ganger ]
Filkommentar: Jon Einar bak spakene. Kanskje en da de flotteste bilene på turen denne gangen
S3010041.JPG
S3010041.JPG [ 60.55 KiB | Vist 6085 ganger ]
Filkommentar: Rallyruth. Mista bremsene senere på kvelden
S3010031.JPG
S3010031.JPG [ 52.35 KiB | Vist 6085 ganger ]
Filkommentar: Denne Mercuryen er helt utrolig.
S3010030.JPG
S3010030.JPG [ 43.47 KiB | Vist 6085 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 21. Apr 2007 17:23 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Noen bilde til


Vedlegg:
Filkommentar: Før eller etter ræggen. Husker ikke men artig var det
S3010035.JPG
S3010035.JPG [ 66.9 KiB | Vist 6077 ganger ]
Filkommentar: På Esson. Vakkert syn
S3010039.JPG
S3010039.JPG [ 42.31 KiB | Vist 6077 ganger ]
Filkommentar: Motorama. Flott rodd mens selve motorama var bare plastikk og corgy toys
S3010014.JPG
S3010014.JPG [ 52.35 KiB | Vist 6077 ganger ]
Filkommentar: HEMI pickup
S3010018.JPG
S3010018.JPG [ 54.25 KiB | Vist 6077 ganger ]
Filkommentar: Flytter seg nok denne her ja
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 48.46 KiB | Vist 6077 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne: Fredagsræggen 4 mai
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 08:44 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Da har vi vært i farta igjen. Her følger noen nye bilder. Flere biler kom etterhvert men da gikk jeg selvfølgelig tom for strøm i kameraet. Regner med at RallyRuth har flere.


Vedlegg:
Filkommentar: Foran det nye klubbehuset
S3010010.JPG
S3010010.JPG [ 29.49 KiB | Vist 5909 ganger ]
Filkommentar: Foran det nye klubbhuset
S3010011.JPG
S3010011.JPG [ 24.29 KiB | Vist 5909 ganger ]
Filkommentar: Fredagskvelden foran det nye klubbhuset i sentrum av Moss
S3010012.JPG
S3010012.JPG [ 27.34 KiB | Vist 5909 ganger ]
Filkommentar: 57 Cheva og 58 Dodge etter hverandre
S3010008.JPG
S3010008.JPG [ 49.89 KiB | Vist 5909 ganger ]
Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 09:07 
Avlogget
Super Amcar pro
Super Amcar pro
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 00:33
Innlegg: 5285
Bosted: Brønnøysund/Bosque County Tx
Hei
Noen som har noe mere info eller bilder av denne 59 Pontiacen?
Spesielt bygge,hvis det da ikke er en original begravelsesbil.
Bilde

_________________
Per Arne Sund

Bilde
67 F100 stepside*75 Buick LeSabre cab*72
Malibu 350 Tx*48 Hudson Tx*48 Pontiac Silver Streak Tx*
97 Lincoln Tx


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 09:16 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 08. Apr 2006 07:00
Innlegg: 470
Bosted: Hobøl
Den består av litt hvert. Bl.a er dashen av type Impala 59. Bilen har gått i England i sin tid (høyreratt). Har hørt rykter om at den en gang var en stasjonsvogn. Egentlig en artig variant. Vet ikke hvilke planer eiern har men det hadde jo vært morsomt å se den på veien en dag :)


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Lør 05. Mai 2007 10:57 
Avlogget
Rookie
Rookie
Brukerens avatar

Registrert: Ons 15. Feb 2006 13:58
Innlegg: 23
Bosted: ulsteinvik
:D Flott at dere lager litt liv i miljøet,fin 71 cuda forresten .ser ut som at en berre må om moss til sensommern ,når en skal mot søta bror i øst.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 25 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support