Mr_Stian skrev:
Eg importerte nettopp ein 76 camaro fra montana i usa. Jeg var der borte i sommer og kjøpte bilen fra en bruktbilforhandler, og tok bilen med til noen venner jeg har der borte. Fikk med tittelen og alt fra forhandleren.
Men så greide selvfølgelig de som hadde bilen ståendes og rote bort tittelen. Det jeg gjorde var at jeg fikk forhandleren til å bestille ny tittel. Var vist ingen problem, men det tok litt tid før de vennene mine fikk den da. Tror ikke det kosta noe heller. Tok bare kontakt med myndighetene i staten, og fikk bestilt nytt...
Så jeg tror ikke det er noe problem å få tak i tittel, hvis selger gidder da, og hvis det i det hele tatt fins tittel til denne bilen da
Hei
Denne bilen har etter det jeg forstår aldri hatt noen "title". Mulig det kan ta lenger tid å skaffe det på en bil som aldri har hatt "title", men jeg har kontaktet selger om han er villig til å fremskaffe dette. Flott å høre at dette trolig ikke koster noe. Selger er på ferie noen dager til, men jeg skal gi info her hva som skjer.